کد خبر : 1944703 | 27 خرداد 1402 ساعت 09:37 | 10.8K بازدید | 9 دیدگاه

فلیک: نتوانستیم اعتماد هواداران را جلب کنیم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تیمش هرچه زودتر باید از این وضعیت ناامیدکننده خارج شود.

فلیک: نتوانستیم اعتماد هواداران را جلب کنیم

ه گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی لهستان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

نتایج این تیم در چند بازی گذشته و خصوصا پس از حذف از جام جهانی 2022 قطر در مرحله گروهی باعث شده که انتقادات از کادر فنی و سرمربی آلمان بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

مسابقات یورو 2024 قرار است به میزبانی این کشور برگزار شود و مدیران و فوتبال‌دوستان آلمانی به هیچ وجه نمی‌توانند یک حذف زودهنگام دیگر را در خاک خودشان تحمل کنند و معتقد هستند که باید راه حلی برای برون رفت از این وضعیت در زودترین حالت ممکن پیدا شود.

1888166

فلیک پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این نتیجه واقعا ناامیدکننده است. ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. سرعت کافی وجود نداشت. نتوانستیم موقعیت‌های خوبی که داشتیم را به گل تبدیل کنیم. در نیمه دوم بهترین شدیم و چند فرصت عالی ایجاد کردیم اما شزنی مهارهایی فوق العاده داشت.»

او با اشاره به فشارهایی که روی تیم ملی آلمان وجود دارد گفت: «این تیم در نیمه دوم تلاشش را کرد، اما باید از فرصت‌هایی که مقابل دروازه داریم استفاده کنیم. ما نیاز به نتیجه داریم. در حال سپری کردن یک روند هستیم و هنوز همه به کار ما اطمینان ندارند. باید به چنین جایگاهی برسیم. ما در فازی هستیم که خیلی آسان نیست. اما باید از این فاز بیرون بیاییم.»

دیدگاه‌ها