کد خبر : 1944750 | 27 خرداد 1402 ساعت 12:16 | 95.4K بازدید | 9 دیدگاه

شکست شش گله: فاجعه قطر در رده‌های پایه ادامه دارد!

تیم ملی نوجوانان قطر هم شروع ناامیدکننده ای در جام ملت‌های آسیا داشت تا پس از تیم جوانان، حالا در این رده سنی هم با چالش جدی در این تورنمنت مواجه شوند.

شکست شش گله: فاجعه قطر در رده‌های پایه ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان قطر با یک شروع فاجعه بار در جام ملت‌های آسیا کار خود را آغاز کرد و در یک شکست سنگین با نتیجه شش بر یک برابر کره مغلوب شد.

عنابی پوشان در حالی با این شکست سنگین کار خود را آغاز کردند که در جام ملت‌های جوانان هم عملکرد جالبی نداشتند و آنجا هم با باخت سنگین برابر استرالیا، انتقادات زیادی را به دنبال داشتند.

قطری‌ها که در این دور از مسابقات با ایران و افغانستان و کره جنوبی هم گروه هستند، در حالی این نتیجه را در اولین بازی به دست آوردند که به عنوان صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی به مرحله نهایی راه پیدا کرده و کسب این نتیجه آن هم در شرایطی که در مرحله قبلی بدون شکست و با سه پیروزی و یک تساوی صعود کرده بود، همه چیز را برای این تیم تحت تاثیر قرار داده است.

گفتنی است تیم ملی قطر دومین بازی خود در این مرحله را برابر شاگردان حسین عبدی برگزار خواهد کرد و در صورت پیروزی تیم ملی نوجوانان ایران برابر قطری‌ها، این تیم دومین حذف در جام ملت‌ها را پس از ناکامی در رده جوانان تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها