کد خبر : 1944752 | 27 خرداد 1402 ساعت 12:15 | 39.2K بازدید | 4 دیدگاه

مخیتاریان را فراموش کنید: ظهور پدیده مونیخی ارمنستان

گرانت لئون رانوس که در عضویت باشگاه بایرن مونیخ قرار دارد، شب گذشته با درخشش برابر ولز خود را به عنوان پدیده جدید فوتبال ارمنستان مطرح کرد.

مخیتاریان را فراموش کنید: ظهور پدیده مونیخی ارمنستان

به گزارش "ورزش سه"، طی یک دهه و نیم گذشته، بدون شک، هنریک مخیتاریان 34 ساله، بزرگترین ستاره فوتبال ارمنستان بوده و از او با پیراهن دورتموند، منچستریونایتد، آرسنال، رم و اکنون اینترمیلان نمایش‌های درخشانی شاهد بوده ایم.

1888219

با این حال، از این پس، همه شواهد نشان می‎‌دهند که ستاره جدید ارمنستان، گرانت لئون رانوس با نام پیشین گرانت لئون مامدووا، مهاجم 19 ساله خواهد بود که این جمعه، دو گل از چهار گل ارمنستان به ولز در کاردیف را به ثمر رساند. در دیداری از مقدماتی یورو 2024 که ارمنستان به طرز شگفت‌آوری توانست در زمین ولز برنده شود.

1888220

گرانت لئون رانوس از پدر و مادری ارمنی و در شهری در حومه هانوفر آلمان به دنیا آمد. او متعلق به باشگاه بایرن مونیخ است و در فصول گذشته در تیم دوم بایرن بازی کرده است؛ تیمی که تا همین اواخر توسط مارتین دمیکلیس آرژانتینی هدایت می‌شد، که اکنون هدایت ریورپلاته را در کشورش بر عهده گرفته است.

1888218

فصل آینده قرار است گرانت لئون رانوس در بروسیا مونشن گلادباخ به صورت قرضی به میدان برود و باید منتظر درخشش بیشتر او باشیم.

دیدگاه‌ها