کد خبر : 1944764 | 27 خرداد 1402 ساعت 12:27 | 25.5K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراف تلخ گوزنس:

وضعیت مرگبار و وخیم در تیم ملی آلمان

رابین گوزنس، مدافع آلمان، شرایط فعلی مانشافت را اسفناک توصیف کرد.

 وضعیت مرگبار و وخیم در تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه برابر لهستان شکست خورد. این باخت یک گله نشان داد که ژرمن‌ها با هدایت هانسی فلیک همچنان وضعیت وخیمی دارند و از 10 بازی اخیر تنها موفق به کسب سه پیروزی شده اند. نگرانی‌ها بیشتر شده و حتی بحث برکناری فلیک نیز به میان آمده است.

1888234

رابین گوزنس، مدافع آلمان و باشگاه اینتر، در مورد شرایط بد مانشافت به بیلد گفت: «وضعیت به شکلی مرگبار وخیم است. ما می‌دانیم که  باید گل بزنیم و به پیروزی نیاز داریم. می‌دانیم که باید کاری کنیم که مردم پشتیبان ما باشند. سال آینده ما میزبان یورو 2024 هستیم و این باید یک جشنواره بزرگ فوتبال برای ما باشد. ما نیاز داریم که کل کشور حامی ما باشد تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و این تنها از طریق نتایج خوب حاصل می شود.»
گوزنس ادامه داد: «آنچه در حال حاضر از دست رفته، اعتماد به نفس ماست. ما نباید زمین بخوریم و خوب می‌دانیم که به دست آوردن پشتیبانی مردم آلمان، فقط با کسب نتایج درخشان حاصل می‌شود. این چیزی است که کم داریم و البته که یک نقص بزرگ است.»

برای خود گوزنس، بازی لهستان در واقع یک بازگشت پس از یک دوری طولانی مدت از تیم ملی بود. او در نیمه دوم به زمین رفت و در سمت چپ بازی کرد: «برای من خیلی مهم بود که بعد از مدت ها برای تیم ملی بازی کنم اما همچنان به عنوان یک بازیکن بدشانس اینجا مقابل شما ایستاده‌ام.»

دیدگاه‌ها