کد خبر : 1944779 | 27 خرداد 1402 ساعت 13:30 | 76.9K بازدید | 35 دیدگاه

ادای احترام به والورده: اشک ستاره رئال درآمد! (عکس)

تصمیم باشگاه پنارول برای تغییر نام زمین تمرینش به نام فدریکو والورده باعث شد اشک این بازیکن جاری شود.

ادای احترام به والورده: اشک ستاره رئال درآمد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، والورده در سال 2008 به باشگاه پنارول پیوست و در آکادمی این باشگاه مشغول بازی شد. 

او در سال 2015 به تیم اول این باشگاه رفت و تنها یک سال بعد موفق شد راهی رئال مادرید و از آن زمان تا به حال به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده است. 

باشگاه پنارول پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد ادای احترامی به این ستاره اروگوئه‌ای انجام دهد و روز گذشته از این بازیکن و خانواده‌اش دعوت کردند که برای رونمایی از نام جدید زمین تمرین این تیم حضور پیدا کند. 

1888247

والورده به همراه همسر و فرزندش در این مراسم حضور داشت و پس از اینکه پارچه را از روی تابلوی جدید نام زمین تمرین پنارول برداشت و نام خودش را روی پلاک این باشگاه دید شدیدا تحت تاثیر قرار گرفت و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. 

افراد حاضر در این رونمایی و همسر و فرزند او سعی کردند این بازیکن را دلداری دهند و احساسی شدن این بازیکن بسیاری از هواداران این باشگاه و همچنین کاربرهای شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد. 

1888248

این ستاره رئال همچنین در حاشیه این مراسم در واکنش به شایعه حضورش در چلسی گفت:« نه، نه، من در مادرید هستم. سعی می‌کنم از هر لحظه لذت ببرم و یادگاری‌ای در بهترین باشگاه دنیا باقی بگذارم. دوست دارم به فتح جام‌ها برای هواداران ادامه دهم.»

دیدگاه‌ها