کد خبر : 1944782 | 27 خرداد 1402 ساعت 14:01 | 64K بازدید | 37 دیدگاه

جزئیاتی از درگیری عجیب در دیدار ایران و فلسطین

دیدار دوم شاگردان رضا عنایتی در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا با حواشی زیادی همراه بود.

جزئیاتی از درگیری عجیب در دیدار ایران و فلسطین

به گزارش "ورزش ‎‌سه"، این التهاب را می‌شد از عکس‌العمل یکی از افراد کادر فنی تیم فلسطین که پس از گل زید قنبر در دقیقه 60 به سمت نیمکت ایران آمد و خوشحالی مضاعفی انجام داد، متوجه شد و تا دقیقه 6+90 هم بازیکنان تیم حریف بارها با اتلاف وقتی که برای حفظ نتیجه داشتند، شاگردان رضا عنایتی را عصبی کردند.

اما براساس گفتگویی که با یکی از اعضای کادر فنی تیم امید پس از برگزاری این مسابقه داشتیم، ابعاد دیگری از این درگیری روشن شد. گفته می‌شود برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم حریف در طول مسابقه با بهانه‌های مختلف به نیمکت ایران نزدیک می‌شدند و گاهی اوقات هم گفتگوهای ناخوشایندی میان آنها و نیمکت‌نشینان ایران به زبان فارسی شکل گرفته است. 

1888251
اوج درگیری‌ نیمکت‌نشینان دو تیم در بازی حساس شب گذشته پس از گل آریا برزگر رقم خورد، که برای برپایی جشن گل به کنار خط طولی آمده بود.

در واقع به همین دلیل بوده که پس از گل دیدنی آریا برزگر که در دقیقه 6+90 وارد دروازه یاسین سنگربان فلسطین شد، این بار ایرانی‌ها برای جبران به سمت نیمکت حریف می‌روند، که همین موضوع درگیری‌ای چند ثانیه‌ای را در کنار خط طولی شکل داد و در دقایقی که پس از گل ایران بازی در جریان بود، به زمین و میان بازیکنان دو تیم هم کشیده شد.
گفتنی است روز گذشته شاگردان رضا عنایتی در یک بازی سخت و دشوار در نهایت به تساوی یک بر یک دست یافتند، تا با عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های غرب آسیا راه پیدا کنند.

دیدگاه‌ها