کد خبر : 1944789 | 27 خرداد 1402 ساعت 14:45 | 47.1K بازدید | 19 دیدگاه

تمجید مارتینز از ژوائو و لیائو

پرتغال با این دو مهاجم مدرن می‌شود

روبرتو مارتینز حضور ژوائو فلیکس و رافائل لیائو را در تیم ملی پرتغال حیاتی می داند. بازیکنانی که سبک بازی تیم را مدرن می کنند.

پرتغال با این دو مهاجم مدرن می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب از سومین هفته دور مقدماتی یورو 2024 میزبان بوسنی است. پرتغال با هدایت روبرتو مارتینز دو بازی قبلی برابر لیختن اشتاین و لوکزامبورگ را با نتایج پر گل 4-0 و 0-6 پیروز شده و صدرنشین گروه است.

1800406

مارتینز در نشست خبری این بازی گفت: «بوسنی تیمی بسیار رقابتی است. آن‌ها در بازی‌های خانگی بسیار فشرده بازی می‌کنند اما برابر ما نیز با همان نیت بازی خواهند کرد، انگار در خانه هستند. آن‌ها ساختار بسیار متعادلی دارند.

بوسنی در ماه مارس مقابل ایسلند با یک سبک هجومی بسیار قوی و با قدرت بازی کرد. برابر اسلواکی که باختند، بازی سختی بود با این وجود آنها در نیمه اول دو یا سه موقعیت بسیار خوب داشتند و در نیمه دوم هم از نظر تاکتیکی انعطاف پذیر بودند. آن‌ها دو بازیکن مهم را از دست داده اند اما پیانیچ را به عنوان مرجع و کولاسیناچ را برای این بازی دارند. بوسنی یک تیم بسیار کامل و با ترکیبی عالی است.»

1835153

استعدادهای پرتغال: «مسئولیت من این است که با استفاده از استعدادهای فردی، پرتغال را به یک تیم متوازن و قدرتمند تبدیل کنم. برناردو سیلوا و برونو فرناندز در کنترل فضا و زمان بسیار باهوش هستند، اما ما به بازیکنانی مانند ژوائو فلیکس و لیائو نیاز داریم که مهارتی عالی در نبردهای تک به تک دارند. با آن‌ها ما به تیمی متفاوت در فاز تهاجمی تبدیل می‌شویم و می‌توانیم از راه‌های متنوعی به گل برسیم. در فوتبال مدرن به چنین بازیکنانی نیاز داریم که پست ثابتی ندارند و در لحظه می‌توانند تغییر وضعیت بدهند. حالا من باید با ویژگی‌های فردی بازیکنان وفق پیدا کنم و آن‌ها نیز با ایده من خودشان را وفق بدهند. »

دیدگاه‌ها