کد خبر : 1944795 | 27 خرداد 1402 ساعت 14:55 | 15.7K بازدید | 5 دیدگاه

هشدار رودری به اسپانیا: در دام کروات‌ها نیفتید

رودری در آستانه فینال لیگ ملت‌ها بین اسپانیا و کرواسی گفت کروات‌ها هیچوقت تسلیم نمی‌شوند، اما اسپانیا باید این بازی را ببرد و فرهنگ برنده شدن را در تیم ایجاد کند.

هشدار رودری به اسپانیا: در دام کروات‌ها نیفتید

به گزارش "ورزش سه"، لوییس دلافوئنته، مربی اسپانیا می‌گوید رودری بهترین هافبک دنیا است. رودری در منچسترسیتی که سه‌گانه را برد، بدون جانشین است و در تیم ملی اسپانیا هم دارد نقش مشابهی را پیدا می‌کند. ستاره خط میانی ماتادورها آماده است بعد از بردن سه‌گانه، این بار برای یک جام در عرصه ملی بجنگد.


وضعیت کنونی
فکر می‌کنم از هر نظر، بهترین روزهای حرفه‌ام است. قهرمانی در این رقابت‌ها، پایان فوق‌العاده‌ای برای یک فصل عالی می‌شود... باید بدانی چطور تمجید و تشویق‌ها را اداره کنی. چیزی که اهمیت دارد، پیروزی تیمی است.

بردن یک جام دیگر
خیلی مهم است که با تیم ملی قهرمان شویم و یک فرهنگ برنده را برای آینده بنا بگذاریم. فرصت بی‌نظیری داریم.

کرواسی 
آن‌ها هیچوقت تسلیم نمی‌شوند. هیچوقت نمی‌توانی فکر کنی کارشان تمام شده. از نظر کار گروهی، در بین بهترین‌های اروپا هستند. باید در کل 90 دقیقه محکم بازی کنیم.

1888263

بردن توپ طلا
من به جوایز فردی فکر نمی‌کنم، فقط به تیم و بردن جام با تیم فکر می‌کنم.

خط میانی کرواسی
آن‌ها به خوبی مکمل هم هستند، هر کدام قابلیت متفاوتی دارند که همه این‌ها با هم ترکیب می‌شود. آن‌ها آنارشیست هستند و باعث بی‌نظمی در تیم حریف می‌شوند. باید حواست را جمع کنی.

بوسکتس
او نماد یک عصر است. بهترین بازیکن در پست خودش در تمام دوران‌ها. من می‌خواهم مسیر خودم را بسازم.

پریشیچ
نحوه بازی آن‌ها به شکلی است که فرصت زیادی را برای‌شان ایجاد می‌کند، ولی ما باید روی کل تیم‌شان تمرکز کنیم، روی کار تیمی‌شان، نه یک فرد خاص.

دیدگاه‌ها