کد خبر : 1956246 | 19 مرداد 1402 ساعت 06:13 | 18.5K بازدید | 25 دیدگاه

اشباع کدام است، مگر می‌شود سیتی جام نخواهد!

رودری، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید کسب سه‌گانه در فصل گذشته باعث اشباع این تیم نمی‌شود و او و تیمش بار دیگر برای فتح همه جام‌ها به زمین خواهند رفت.

اشباع کدام است، مگر می‌شود سیتی جام نخواهد!

به گزارش "ورزش سه"، رودری برای هواداران منچسترسیتی ستاره ویژه‌ای است. او فصل گذشته تک‌گل تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند تا سیتی بعد از سال‌ها انتظار سرانجام جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد.

این هافبک دفاعی اسپانیایی اما از تعداد بسیار زیادی بازی‌های سیتی و خودش در فصل گذشته انتقاد کرده و می‌گوید نمی‌تواند همیشه در آن تعداد بازی به میدان برود.

1885871

رودری در این مصاحبه با انتقاد از استفاده بی‌امان از او در فصل‌های گذشته در ترکیب اصلی منچسترسیتی گفت:" یادم نمی‌آید سال گذشته چند بازی انجام دادم ولی مجبور شدم با باشگاه و با سرمربی در این باره صحبت کنم چون تعداد بازی‌هایی که در آنها فیکس بودم آنقدر زیاد بود که ممکن بود باعث مصدومیتم بشود. این کار را می‌شود یک فصل انجام داد ولی وقتی دو یا سه فصل پشت سر هم شرایط اینطور باشد ممکن است بازیکن از دست برود و به تیم ضربه وارد شود. بنابراین من باید مراقب باشم. ما در این باره صحبت کرده‌ایم و این شرایط نمی‌تواند دائمی باشد".

رودری اما خیال هواداران سیتی را راحت کرد و گفت شاگردان پپ فصل آینده هم در همه جبهه‌ها برای قهرمانی به میدان خواهند رفت.

ستاره سیتی درباره کسب سه‌گانه در فصل گذشته و چشم‌انداز سیتیزن‌ها برای فصل آینده گفت:" من احساس می‌کنم ما امسال هم برای همه جام‌ها خواهیم جنگید. من آخر فصل گذشته خیلی خسته بودم ولی واقعا لذت بردم. در ماه‌های آخر فصل شما بهترین نسخه منچسترسیتی را دیدید. آرسنال در هفته‌های آخر فقط در یک تورنمنت حضور داشت ولی ما در سه تورنمنت و این ما بودیم که شکست‌شان دادیم و لیگ برتر را هم با قهرمانی به پایان رساندیم".

1886254

دیدگاه‌ها