کد خبر : 1944807 | 27 خرداد 1402 ساعت 16:08 | 59.8K بازدید | 7 دیدگاه

ماجرای عجیب ضربات پنالتی مراکش-اسپانیا در جام جهانی

اونای سیمون، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا، داستان عجیبی که درباره پنالتی گرفتنش در جام جهانی منتشر شده را تایید کرد.

ماجرای عجیب ضربات پنالتی مراکش-اسپانیا در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش یاسین بونو، دروازه‌بان سویا و تیم ملی مراکش، ماجرای مهمی را از دیدار با اسپانیا در جام جهانی تعریف کرد. مراکش این دیدار را در ضربات پنالتی برد. بونو گفت اونای سیمون موقع زدن ضربات پنالتی، یک کاغذ داشته که اسامی پنالتی‌زن‌ها و جهتی که ضربه را می‌زده‌اند، روی آن نوشته بوده.

سیمون به بونو گفته که من این کاغذ را پشت دروازه می‌گذارم ولی تو بهش دست نزن. بونو هم جواب داده که خیالت راحت، من کاری به کاغذ تو ندارم. اما موقعی که عبدالحمید صابیری خواسته پنالتی بزند، دروازه‌بان مراکش به او گفته ضربه‌ات را برعکس بزن. او هم همین کار را کرده و پنالتی را گل کرده است.

1888281

حالا اونای سیمون، دروازه‌بان اسپانیا، ماجرا را از دید خودش تعریف کرده است: «او راست می‌گوید. دفعه قبل از آن موقع پنالتی‌ها، کاغذ را گم کرده بودم و نتوانسته بودم پنالتی را بگیرم. به بونو اطمینان داشتم، چون بالاخره هر دو در لالیگا بودیم و بیرون از فوتبال او را چند بار دیده بودم. به او گفتم: "هی، ببین. من تو را می‌شناسم. لازم نیست به تو بگویم اما می‌خواهم کاغذم را اینجا بگذارم. لطفا بهش دست نزن."

خب، چیز جدیدی نیست که یک دروازه‌بان مهاجمان حریف را مطالعه کرده باشد. مطمئنم که بونو کاغذ من را نگاه نکرد. مسلما چه کاغذ را خوانده باشد و چه نه، فکر می‌کنم بونو می‌دانست که پنالتی‌زن‌ها را مطالعه کرده‌ام.

این مسئله باعث نمی‌شود بی‌خواب شوم. اتفاقی که افتاده این است که مردم الان می‌خواهند من را مقصر باختن در جام جهانی بدانند. وجدان من راحت است. وقتی بونو را ببینم، با او حرف خواهم زد (خنده).»

دیدگاه‌ها