کد خبر : 1944831 | 27 خرداد 1402 ساعت 18:26 | 50K بازدید | 7 دیدگاه

کابوس پرتغالی پسرخاله آنسو فاتی: رسوایی در پورتو!

پسر خاله آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، یک آکادمی فوتبال در پرتغال را به کلاه‌برداری از فوتبالیست‌های جوان خارجی متهم کرد و گفت در این کشور با کابوسی تلخ مواجه شده است.

کابوس پرتغالی پسرخاله آنسو فاتی: رسوایی در پورتو!

به گزارش "ورزش سه"، کلاه‌برداری یک آکادمی فوتبال در شهر پورتوی پرتغال موسوم به آکادمی Bsports دنیای فوتبال را شوکه کرده است. این به اصطلاح آکادمی از 100 فوتبالیست جوان خارجی سوءاستفاده کرده و شرایطی اسفناک برای آنها به وجود آورده است. جالب اینجا است که کِلی، پسر خاله آنسو فاتی، ستاره بارسا، یکی از این فوتبالیست‌های جوان بوده است.

کلی می‌گوید به این امید به آکادمی پرتغالی ملحق شده که سریع‌تر پیشرفت کند و بتواند مثل پسر خاله‌اش در دنیای فوتبال مطرح شود. اما او 14 ماه کابوس‌وار را در پرتغال سپری کرده و مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

1883699

پسر خاله آنسو فاتی در اکتبر 2021 تصمیم می‌گیرد به آکادمی پرتغالی Bsports ملحق شود. او در مصاحبه‌ای با روزنامه پرتغالی آبولا گفت: "اولین بار بود که کشورم را ترک می‌کردم. اوایل همه چیز درست بود، ولی بعد از یکی دو هفته متوجه شدم همه چیز دارد عوض می‌شود و این شرایط چیزی نیست که می‌خواستم".

کلی با ذکر جزئیاتی تکان‌دهنده از شرایط خود در این آکادمی پرتغالی به آبولا گفت: "به من گفتند هیچ کیفیتی نداری و هرگز فوتبالیست نخواهی شد. وقتی روحیه ما را خراب کردند نوبت به تمرین‌های عجیب و غریب رسید. ما در یک زمین فوتبال عملا 24 ساعت روز را تمرین می‌کردیم. به اجبار!"

پسرخاله آنسو فاتی می‌گوید این آکادمی پرتغالی در زمان ثبت‌نام به او و 100 فوتبالیست خارجی دیگر وعده‌هایی بزرگ داده بودند. او گفت: "به من گفتند که بعد از چند هفته در باشگاه‌های بزرگی مثل پورتو و براگا تمرین می‌کنی. مدیر آکادمی حتی به من شخصا گفت که این شانس را داری که با آنها قرارداد ببندی. ولی همه اینها وعده‌های توخالی بود".

آنچه باعث شده این افشاگری پسرخاله آنسو فاتی در پرتغال به خبری پرحاشیه تبدیل شود این است که مدیر این آکادمی، ماریا کاستا، مدیرعامل سابق لیگ فوتبال حرفه‌ای این کشور بوده است. 

1888337

دیدگاه‌ها