کد خبر : 1944832 | 27 خرداد 1402 ساعت 18:31 | 60.1K بازدید | 11 دیدگاه

مشکل بزرگ عنایتی با یاسین، سامان و حزباوی

سه ستاره تیم امید ایران به دلیل فشردگی بازی‌های باشگاهی و ملی، شرایط مساعدی از نظر جسمی ندارند.

مشکل بزرگ عنایتی با یاسین، سامان و حزباوی

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار تیم امید ایران در مصاف با فلسطین در شرایطی برگزار شد که رضا عنایتی به دلیل برگزاری یک روز در میان بازی‌ها به بیشتر بازیکنان اصلی تیمش که مقابل سوریه از ابتدا وارد زمین شده بودند، استراحت داد و همین موضوع چیزی نمانده بود موجب حذف امیدهای ایران از رقابت‌های مقدماتی زیر 23 سال تورنمنت قهرمانی غرب آسیا شود.
البته عنایتی در مصاف با سوریه هم به امین حزباوی و سامان فلاح دو ستاره تیمش در مرکز خط دفاعی بازی داده بود، اما یاسین سلمانی، شریعت‌زاده، برزگر و برخی دیگر از بازیکنان اصلی تیم از روی نیمکت کار را آغاز کردند.

1888331

حالا از اردوی تیم ملی در کربلا خبر می‌رسد که وضعیت پای سه ستاره اصلی تیم امید یعنی حزباوی، فلاح و سلمانی اصلا مساعد نیست و در مصاف با فلسطین با وجود تاول‌های بزرگی که داشته‌اند، به میدان رفته‌اند.
تیم امید روز آینده باید برای رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا به مصاف اردن برود و در این شرایط عنایتی و دستیارنش برای استفاده از این سه بازیکن در ترکیب اصلی مردد هستند. باید دید درنهایت عنایتی چه تصمیمی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی خود در دیدار برابر عمان خواهد گرفت.
گفتنی است در دیگر دیدار نیمه نهایی دو تیم عراق و عمان به مصاف هم می‌روند، تا برنده آنها در فینال با برنده ایران و اردن دیدار کند.

1888332

دیدگاه‌ها