کد خبر : 1944838 | 27 خرداد 1402 ساعت 19:29 | 13.1K بازدید | 5 دیدگاه

امرابط درباره پیشنهادات لیگ برتر تصمیم می‌گیرد

به نظر می‌رسد سفیان امرابط، ستاره مراکشی خط هافبک فیورنتینا، تمایلی به انتقال به لیگ برتر انگلیس در تابستان امسال ندارد.

امرابط درباره پیشنهادات لیگ برتر تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، سفیان امرابط قصد دارد در تابستان امسال فیورنتینا را ترک کند و ادامه فوتبال خود را در تیمی جدید دنبال کند و باشگاه ایتالیایی هم مبلغ 30 میلیون یورو را برای موافقت با جدایی ستاره مراکشی خود تعیین کرده است.

بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با نمایندگان امرابط تماس گرفته‌اند و تمایل خود را برای جذب این بازیکن مراکشی نشان داده‌اند اما او ترجیح می‌دهد به جای بازی در انگلیس به لالیگا برود.

به نقل از روزنامه اسپورت، دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید به جذب سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا علاقمند هستند اما با این حال بارسا به دلیل شرایط مالی خود تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی به این بازیکن مراکشی نداده است.

اسپورت در این باره نوشت: در صورتی که بارسلونا پیشنهاد رسمی خود را برای جذب امرابط ارائه بدهد، اتلتیکو مادرید آماده است که پیشنهادی بالاتر مطرح کند.

وکلای امرابط در روزهای اخیر اعلام کرده‌اند که منتظر پیشنهاد جدیدی نیستند و قصد دارند در اسرع وقت درباره آینده این بازیکن تصمیم بگیرند.

دیدگاه‌ها