کد خبر : 1944843 | 27 خرداد 1402 ساعت 20:00 | 59.5K بازدید | 18 دیدگاه

برانکو با ۲ گل امیدوار ماند

شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل ترکمنستان شدند.

برانکو با ۲ گل امیدوار ماند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای گروه A تورنمنت کافا، تیم ملی فوتبال عمان که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ برعهده دارد، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه اختصاصی باشگاه پاختاکور ازبکستان، به مصاف تیم ترکمنستان رفت.

ویدئو: 303654

شاگردان برانکو که تورنمنت کافا  را با شکست سه بر صفر مقابل ازبکستان آغاز کرده و پس از آن به تساوی برابر تاجیکستان رضایت دادند، برای زنده نگه داشتن شانس صعود به‌عنوان تیم دوم مرحله گروهی و راهیابی به دیدار رده‌بندی باید در مسابقه امروز به برتری می‌رسیدند که توانستند این کار را انجام بدهند.

1888364

عبدالرحمن المشیفری در دقیقه ۴۲ روی یک ریباند و اشتباه مسلم دروازه‌بان ترکمنستان موفق شد گل اول عمان را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۶ نیز بازهم روی خروج ناموفق گلر حریف از محوطه جریمه، عصام الصبحی توانست دومین گل را بزند تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به کسب پیروزی در این دیدار شوند.

تیم ملی فوتبال عمان با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل ترکمنستان ۴ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول گروه A تورنمنت کافا صعود کرد و حالا امیدوار است با عدم پیروزی تاجیکستان در دیدار امشب برابر ازبکستان، به مرحله رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کند و حریف قرقیزستان شود.

دیدگاه‌ها