کد خبر : 1944851 | 27 خرداد 1402 ساعت 20:25 | 49.1K بازدید | 47 دیدگاه

متخصص صعود در جمع نارنجی‌ها؛

رسول خطیبی سرمربی مس کرمان شد

سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم هدایت تیم دسته اولی مس کرمان را برعهده گرفت.

رسول خطیبی سرمربی مس کرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی که طی هفته‌های اخیر و حتی در اواسط فصل اخیر لیگ برتر نیز زمزمه حضورش روی نیمکت مس کرمان مطرح شده بود، حالا پس از توافق با مدیران این باشگاه رسما به‌عنوان سرمربی جدید نارنجی پوشان انتخاب شد.

خطیبی که تجربه صعود به لیگ برتر همراه با آلومینیوم اراک، ماشین‌سازی تبریز و گسترش فولاد را در کارنامه دارد و به نوعی متخصص آوردن تیم از لیگ یک به سطح اول فوتبال ایران شناخته می‌شود، حالا با نظر مدیران باشگاه مس کرمان به‌عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد تا دوباره نارنجی پوشان را به لیگ برتر برگرداند.

مس کرمان که سال گذشته به لیگ برتر صعود کرده بود، در فصل اخیر با نمایش ضعیف نتوانست سهمیه خود را حفظ کند تا پایین‌تر از صنعت نفت آبادان قرار بگیرد و به لیگ یک سقوط کند و حالا برای بازگشت به دوران اوج و رسیدن به لیگ برتر تصمیم گرفت رسول خطیبی که رزومه موفقی در دسته اول دارد را انتخاب کند.

1732192

رسول خطیبی که صحبت از حضورش روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری مثل پیکان در روزهای گذشته مطرح شده و حتی امروز هم جلسه‌ای با مدیران این باشگاه داشت، در نهایت تصمیم به همکاری با مس کرمان گرفت و به مدت دو فصل سرمربی این تیم شد.

مس کرمان برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای حضور موفق در لیگ دسته اول و بازگشت به لیگ برتر دارد که امیدوار است با رسول خطیبی به این مهم دست پیدا کند و این سرمربی نیز انگیزه زیادی دارد پس از صعود همراه با آلومینیوم، ماشین‌سازی و گسترش فولاد، یک تیم دیگر را هم لیگ برتری کند.

رسول خطیبی سال گذشته تصمیم به فاصله از سرمربیگری گرفت و به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان انتخاب شد که در دوران مدیریت وی، این باشگاه به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال و صعود از لیگ دو به لیگ یک فوتبال ایران شد ولی با توجه به علاقه این بازیکن سابق تیم ملی به مربیگری، او تصمیم گرفت به شغل اصلی خود برگردد.

دیدگاه‌ها