کد خبر : 1944852 | 27 خرداد 1402 ساعت 20:38 | 29.6K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش گورتسکا به اظهارات تند ماریو باسلر

کیمیش مزخرف نیست، بی‌انصافی نکنید

لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به موج انتقادها در آلمان علیه جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت هیچکس نباید به کیفیت هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ شک داشته باشد.

کیمیش مزخرف نیست، بی‌انصافی نکنید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد جاشوا کیمیش در فصل گذشته با پیراهن بایرن مونیخ و به خصوص بازی‌های او با پیراهن تیم ملی آلمان در روزهای اخیر باعث شده موجی از انتقادها علیه او در آلمان به راه بیفتد.

به خصوص صحبت‌های ماریو باسلر با اشپورت1 و انتقادهای بسیار تند او از کیمیش با واکنش دوستان او و همبازی‌هایش در بایرن مونیخ مواجه شده است. لئون گورتسکا امروز به صحبت‌های ماریو باسلر واکنش نشان داد و گفت هیچکس حق ندارد کیفیت فوتبالی کیمیش را زیر سوال ببرد.

1877630

گورتسکا که برای واکنش به ماریو باسلر با اشپورت1 مصاحبه می‌کرد گفت: "من هوادار اظهارنظرهایی مثل حرف‌های باسلر که باعث ایجاد دودستگی در فوتبال آلمان می‌شود نیستم. جاشوا در سال‌های گذشته همیشه حامی من بوده و من او را از نزدیک می‌شناسم."

باسلر در صحبت‌های جنجالی خود با انتقاد از کیمیش گفته بود: "نمی‌دانم چرا به او اجازه می‌دهند به فوتبال مزخرفش ادامه بدهد. او حالا از همیشه بدتر شده و ادامه فوتبالش برای من باورکردنی نیست."

گورتسکا در مصاحبه خود گفت: "من به کیفیت فوتبالی کیمیش 100 درصد اعتقاد دارد. او هم فوتبالیست بی‌نظیری است و هم یک انسان به تمام معنا. جاشوا رفیق صمیمی من و یک فوتبالیست درجه‌یک است. بازی کردن کنار او در تیم ملی و بایرن برایم باعث افتخار است."

1869902

دیدگاه‌ها