کد خبر : 1944862 | 27 خرداد 1402 ساعت 21:57 | 31.9K بازدید | 3 دیدگاه

انتظار از شاگرد پپ: مثل کمپانی، ما را به لیگ برتر برگردان

انزو مارسکا، سرمربی جدید لسترسیتی، می‌گوید برای پیش بردن پروژه‌ای بلندمدت به این تیم پیوسته و قصد دارد لستر را به تیمی مهم تبدیل کند.

انتظار از شاگرد پپ: مثل کمپانی، ما را به لیگ برتر برگردان

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی از زمانی که سقوطش از لیگ برتر به چمپیونشیپ قطعی شد بدون مربی مانده بود ولی با پایان فصل لیگ برتر و قهرمانی منچسترسیتی در این فصل، روباه‌ها مذاکرات‌شان با سیتی را قطعی کردند تا انزو مارسکا، کمک‌مربی سیتی و دستیار پپ گواردیولا، را به عنوان سرمربی به خدمت بگیرند.

مارسکا که با لسترسیتی قراردادی 3 ساله امضا کرده و تا سال 2026 روی نیمکت این تیم می‌نشیند در مصاحبه‌ای با توتو یووه درباره برنامه‌هایش برای لستر صحبت کرد.

1888022

سرمربی جدید لسترسیتی گفت: "لستر باشگاهی است که شالوده‌های خیلی مستحکمی دارد. هدف ما این است که به مرور زمان پروژه‌ای موفق را پیش ببریم و لستر را بار دیگر به یکی از تیم‌های مهم تبدیل کنیم."

مارسکا که سابقه بازی در یوونتوس را دارد در این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت این تیم گفت: "فقط می‌توانم بگویم متاسفم. من همیشه برای باشگاه یوونتوس بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. فقط کسانی که الان در یووه کار و زندگی می‌کنند می‌‌دانند که مشکلات چیست و من نمی‌توانم درباره ریز مشکلات حرف بزنم."

انزو مارسکا در حالی به عنوان سرمربی جدید لسترسیتی وارد استادیوم کینگ پاور می‌شود که از او انتظار می‌رود لستر را خیلی زود و در اولین فرصت به لیگ برتر برگرداند. این موفقیتی است که امسال یکی دیگر از شاگردان پپ گواردیولا، وینسنت کمپانی، با برنلی موفق به انجامش شده است.

دیدگاه‌ها