کد خبر : 1944874 | 27 خرداد 1402 ساعت 22:51 | 101.6K بازدید | 600 دیدگاه

نیمکت آبی‌ها را به چه کسی تحویل می‌دهید؟

نظرسنجی: شما مدیرعامل استقلال شوید!

طی روزهای گذشته بیش از 10 نام برای سرمربیگری استقلال مطرح شده؛ به نظر شما چه کسی شایسته این عنوان است؟

نظرسنجی: شما مدیرعامل استقلال شوید!

به گزارش "ورزش سه"، معادله انتخاب سرمربی جدید استقلال هرروز پیچیده‌تر می‌شود. از حدود دو هفته قبل مدیران باشگاه استقلال قصد داشتند در سریع‌ترین زمان ممکن سرمربی را برگزینند و کار خود را برای فصل جدید استارت بزنند اما این اتفاق تا این لحظه رخ نداده و مشخص نیست چه زمانی نهایی شود.

با اینکه قرار بود تا پایان روز شنبه سرمربی استقلال از بین دو گزینه ایرانی (جواد نکونام و محمد ربیعی) انتخاب و معرفی شود اما حجت کریمی مدیرعامل آبی‌ها صبح امروز اعلام کرد که قصد اتخاذ تصمیم عجولانه و هیجانی را ندارند و برای معرفی جانشین ریکاردو ساپینتو زمان خواست.

نکته قابل توجه اما درباره نیمکت استقلال مطرح شدن نام‌های پرتعداد طی هفته‌های گذشته است. مسئولان استقلال تا قبل از فینال جام حذفی بارها از تمدید قرارداد با ریکاردو ساپینتو حرف زدند اما در نهایت با مربی پرتغالی به چالش خوردند و او ایران را ترک کرد.

1883835

هنوز ساعتی از موضع‌گیری تند حجت کریمی مدیرعامل استقلال علیه ساپینتو بعد از فینال حذفی و جدی شدن جدایی این مربی نگذشته بود که بازی با نام‌ها در استقلال شروع شد. از همان زمان نام‌های خارجی و داخلی متعددی مطرح شد.

از لحظه‌ای که مدیران استقلال قصد انتخاب سرمربی جدید را کردند، در بین گزینه‌های ایرانی نام‌هایی مثل رضا عنایتی، سیدمهدی رحمتی، ساکت الهامی، علیرضا منصوریان، جواد نکونام و محمد ربیعی به میان آمد. با سرمربیگری رضا عنایتی در تیم امید،‌ مهدی رحمتی در نساجی و علیرضا منصوریان در فولاد تعداد گزینه‌های ایرانی استقلالی‌ها کمتر شد تا اینکه روز گذشته گزینه‌های ایرانی به جواد نکونام و محمد ربیعی ختم شد و هنوز هم این نفرات به طور کامل از چرخه انتخاب سرمربی حذف نشده‌اند.

1886580

در چنین شرایطی نام‌های خارجی هم به میان آمد. لوپز کارو سرمربی اسپانیایی سابق رئال مادرید اولین مربی خارجی بود که به استقلالی‌ها مطرح شد و حتی سفری دو روزه به تهران هم داشت اما در نهایت با اعلام اینکه با مدیران باشگاه به توافق نرسیده،‌ به کشورش رفت و حضورش در استقلال منتفی شد.

همچنین نام‌های خارجی متعددی به میان آمده است؛ مربیانی که برخی رسانه‌ها از معرفی آنها به مدیران استقلال خبر دادند و حالا حتی شنیده می‌شود تعداد این مربیان در حال افزایش هم هست.

1887221

با همه این تفاسیر می‌توان گفت بیش از 10 مربی تاکنون نامشان برای سرمربیگری استقلال وسط آمده و مدیران باشگاه هنوز به جمع‌بندی در این خصوص نرسیده‌اند. احتمالا بر تعداد مربیانی که گزینه هدایت استقلال می‌شوند، افزوده خواهد شد اما اینکه چه کسی معرفی می‌شود مشخص نیست.

در چنین فضایی هواداران استقلال هم نظراتی در خصوص سرمربی آینده تیم خود دارند. شما هواداران استقلالی و مخاطبان "ورزش سه" می‌توانید در بخش کامنت‌های این مطلب نظر خود را درباره سرمربی بعدی استقلال به اشتراک بگذارید.

به نظر شما چه کسی شایستگی قبول سکان هدایت استقلال را دارد؟

دیدگاه‌ها