کد خبر : 1944887 | 28 خرداد 1402 ساعت 00:24 | 20.3K بازدید | 9 دیدگاه

ملی‌پوشان ایران در ورزشگاه دوست‌داشتنی ازبک!

شاگردان امیر قلعه‌نویی کار سختی در دیدار فینال کافا مقابل ازبکستان دارند.

ملی‌پوشان ایران در ورزشگاه دوست‌داشتنی ازبک!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ازبکستان که به‌عنوان صدرنشین گروه A تورنمنت کافا به دیدار فینال رسیده و باید مسابقه پایانی این رقابت‌ها را مقابل ملی‌پوشان ایران برگزار کند، تاکنون در سه بازی گذشته‌اش در ورزشگاه ملی تاشکند به برتری رسیده که امیدوار به تداوم این روند در بازی آینده‌اش است.

شاگردان سرکو کاتانچ در حالی سه‌شنبه شب در استادیوم ملی تاشکند میزبان ایران هستند که در سه دیدار گذشته خود در این ورزشگاه مقابل تیم‌های ملی عمان، ترکمنستان و تاجیکستان هیچ باختی نداشتند و موفق شدند سه برد متوالی به دست بیاورند تا آمادگی بالای خود در دیدارهای خانگی را نشان بدهند.

1888443

تیم ملی ازبکستان پیش از تورنمنت کافا نیز در دو مسابقه خانگی مقابل قزاقستان و روسیه نیز شکستی نداشته و یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده و علاوه بر آن هیچ گلی دریافت نکرده بود تا همین مسئله شاید کار شاگردان امیر قلعه‌نویی در فینال تورنمنت کافا را سخت کند.

علاوه بر این، ازبک‌ها در دیدارهای تورنمنت کافا حمایت چشمگیری از تیم ملی خود داشتند و با ۱۳ هزار تماشاگر مقابل عمان، ۱۴۵۰۰ تماشاگر برابر ترکمنستان و ۱۰ هزار هوادار مقابل تاجیکستان حاضر شدند که پیش‌بینی می‌شود در جدال با ایران هم استادیوم تاشکند مملوء از جمعیت شود.

دیدگاه‌ها