کد خبر : 1944889 | 28 خرداد 1402 ساعت 00:33 | 110.4K بازدید | 18 دیدگاه

سه امتیاز و امیدوار به رویای بزرگ؛

گولسیانی برای گرجستان شگون داشت! (عکس)

گرجستان در دیداری حساس موفق شد قبرس را شکست دهد.

گولسیانی برای گرجستان شگون داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم مقدماتی یورو 2024 تیم‌های گرجستان و قبرس در حالی به میزبانی قبرسی‌ها رودرروی هم قرار گرفتند که نکته جالب این بازی، حضور گئورگی گولسیانی، مدافع تیم پرسپولیس، روی نیمکت تیم گرجستان بود.

او که بعد از درخشش در پرسپولیس و برای اولین بار به اردوی گرجستان دعوت شده بود، امید زیادی داشت تا برای تیم ملی کشورش به میدان برود  اما 90 دقیقه تماشاگر پیروزی بزرگ شاگردان ویلی سانیول باقی ماند.

در دقیقه 31 این بازی جرج میتاتادزه موفق شد گل نخست را برای گرجستان بزند اما میزبان خیلی زود و در دقیقه 40 این گل را پاسخ داد تا نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان برسد.

گرجستان که نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشت، حملات خود را ادامه داد و سرانجام در دقیقه 81 توانست به گل برسد؛ گلی که یک برد مهم را برای یاران گولسیانی در پی داشت.

شاید انتظار می‌رفت بعد از این گل سانیول به مدافع پرسپولیس میدان بدهد اما او یک بازیکن دیگر دفاعی را به زمین فرستاد تا برای حفظ نتیجه از او استفاده کند.

1888446

با این نتیجه گرجستان با 4 امتیاز از دو بازی، پشت سر اسکاتلند 9 امتیازی (سه بازی) قرار گرفت. در این گروه اسپانیا از دو بازی، سه امتیاز کسب کرده و در جایگاه سوم قرار دارد.

گرجستان روز سه شنبه در دیداری حساس و به میزبانی گلاسکو، مقابل اسکاتلند قرار می‌گیرد که این دیدار اهمیت زیادی برای آنها خواهد داشت.

دیدگاه‌ها