کد خبر : 1944921 | 28 خرداد 1402 ساعت 08:08 | 27.3K بازدید | 10 دیدگاه

صحبت‌های حسینی پس از قرارداد با آلومینیوم

سرمربی جدید آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نتایج خوبی در فصل جدید بگیرند.

صحبت‌های حسینی پس از قرارداد با آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی پس از عقد قرارداد با باشگاه آلومینیوم به‌عنوان سرمربی جدید این تیم عنوان کرد: با توجه به نتایج فصل گذشته تیم خوب آلومینیوم و جایگاه خوبی که در جدول به دست آورد و همچنین اتفاقاتی که رخ داده و نقل و انتقالات زیادی که در این تیم انجام شده، فکر می‌کنم کار بسیار سختی خواهیم داشت.

او ادامه داد: تمام برنامه و هدف ما این است تا یک برنامه‌ریزی خیلی خوب داشته باشیم و با جذب بازیکنان با کیفیت بتوانیم این مسیر سخت را به بهترین شکل ادامه دهیم و از این راه دشوار عبور کنیم تا یک نتیجه مناسب بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: به نظرم با یک کار خوب، همدلی و پشتیبانی باشگاه آلومینیوم و انتخاب نفرات و بازیکنان با کیفیت می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و روند فصل گذشته را ادامه دهیم و نتیجه بگیریم.

حسینی درباره برنامه‌اش برای جوانگرایی در تیم آلومینیوم و اجرای برنامه‌ای که در پیکان پیاده کرده بود، گفت: من تازه به آلومینیوم آمدم و باید پتانسیل این تیم را دید، اما معتقدم از نیروهای جوان و بومی باید در باشگاه بهره ببریم تا از قدرت جوانی و استعدادها بهره ببریم.

سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: خیلی خوشحالم از اینکه در خدمت هواداران و علاقه‌مندان خوب باشگاه آلومینیوم و مردم اراک و استان مرکزی هستم و امیدوارم با یک عملکرد خوب جواب محبت این عزیزان را بدهیم.

حسینی درباره روند فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: مطمئنا از فردا به دنبال اضافه کردن نفرات جایگزین برای جدا شده‌ها هستیم. برنامه ۷-۶ هفته‌ای با توجه به شروع مسابقات تدوین می‌کنیم و قطعا اردوی آماده‌سازی هم خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها