کد خبر : 1944943 | 28 خرداد 1402 ساعت 10:00 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ندا شهسواری به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از مدال آوران این استان از اضافه شدن اسم ندا شهسواری به لیست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو در صورت موافقت کمیته ملی المپیک خبر داد.

ندا شهسواری به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود

به گزارش "ورزش سه" ندا شهسواری که در مراسم تجلیل از مدال آوران استان تهران حضور داشت در گفت وگو با ایسنا، درباره حضورش در بازیهای آسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: در این مراسم علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که مکاتبات لازم با کمیته ملی المپیک برای اضافه شدن یک نفر دیگر از بانوان تنیس روی میز به لیست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی انجام شده که در صورت موافقت، من نیز همراه شیما صفایی عازم هانگژو خواهم شد تا علاوه بر رقابتهای انفرادی در دوبل نیز شرکت کنیم.

وی افزود: این خبر با وجود این که امیدی به اعزام به بازی‌های آسیایی نداشتم انگیزه مضاعفی به من داد تا با تمام توان در اردوهای آماده سازی بازیهای آسیایی حضور پیدا کنم. هر چند مدال آوری در تنیس روی میز سخت است اما با پیشرفت خوبی که طی سال های اخیر در این رشته داشتیم هیچ چیزی دور از انتظار نیست.

شهسواری درباره برنامه آینده خود گفت: از ۱۰ تیر اردوی آمادگی آغاز می شود و این اردو تا بازی‌های آسیایی هانگژو ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این که در مراسم تجلیل شنیدم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پیگیر اعزام من به بازی‌های آسیایی است بسیار خوشحال شدم و خستگی لیگ ترکیه از بدنم خارج شد. اصلا تصور نمی‌کردم این دوره به بازی‌های آسیایی اعزام شوم.

شهسواری اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی جاکارتا در بخش مردان موفق به کسب مدال شدیم اما در بخش بانوان عملکرد موفقی نداشتیم، اما این دوره سعی دارم روی سکو قرار بگیرم.

وی در پایان گفت: کسب مدال در بازیهای آسیایی اهمیت زیادی برای من دارد زیرا بعد از این بازی‌ها مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو دارم که قطعا با آنالیز حریفانم در بازیهای آسیایی در شرایط بهتری می‌توانم در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنم. از هر کشور ۲ نفر می توانند در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند که امیدوارم بتوانم با ارائه یک بازی خوب سهمیه المپیک را به خود اختصاص دهم.

دیدگاه‌ها