کد خبر : 1944967 | 28 خرداد 1402 ساعت 11:20 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

شالکه در حضور کاپیتان سابق اولویت‌بندی کرد؛

پرداخت بدهی، مهم‌تر از صعود به بوندس‌لیگا!

باشگاه شالکه به دنبال صعود و بازگشت دوباره به بوندس لیگا است، اما نه به هر قیمت.

پرداخت بدهی، مهم‌تر از صعود به بوندس‌لیگا!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شالکه که پس از یک سال دوری از بوندس لیگا آلمان، فصل گذشته دوباره در سطح اول فوتبال این کشور حضور یافت، دوباره به دسته پایین‌تر سقوط کرد که همین مسئله موجب شد تا این باشگاه تشکیل مجمع بدهد و برخی بازیکنان سابق ازجمله بندیکت هوودس در آن حضور پیدا کنند.

بندیکت هوودس که به‌عنوان دهمین بازیکن تاریخ شالکه ۰۴ معرفی شده، به‌عنوان کاپیتان افتخاری در مجمع عمومی روز شنبه این باشگاه شرکت کرد؛ بازیکنی که سه سال قبل و در سن ۳۲ سالگی تصمیم به خداحافظی ناگهانی از فوتبال گرفت ولی طی یک دهه(۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸) حضور در این باشگاه، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیم آلمانی شده بود.

این مدافع سابق تیم ملی آلمان که ۴۴ بازی ملی در کارنامه دارد و هفت بار در جام جهانی ۲۰۱۴ به میدان رفت و قهرمانی در جام حذفی با شالکه ۰۴ را تجربه کرده، از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ کاپیتان این تیم بود که بنابر گفته باشگاه آلمانی، طولانی‌ترین دوران دراختیار داشتن بازوبند توسط یک بازیکن از زمان معرفی سیستم بوندس‌لیگا از سال ۱۹۶۳ را به خود اختصاص داده است.

1888567

هوودس در این باره عنوان کرد: دیدن نامم در لیست باشگاه موجب افتخار است و این مهم برای هر کسی که قلبش برای شالکه می‌تپد، افتخار خواهد داشت.

سقوط دوباره شالکه به دسته پایین‌تر نیز در مجمع عمومی اخیر این باشگاه مورد بحث بود که بنر نابل، یکی از اعضای هیئت مدیره امور ورزشی به اعضای این باشگاه تاکید کرد که باید مقدمات لازم برای بازگشت به بوندس لیگا را فراهم کنند، چراکه هنوز باور بازگشت به سطح اول فوتبال آلمان وجود دارد.

کریستیانا رول، عضو شورای مجمع و مسئول امور مالی باشگاه شالکه نیز عنوان کرد: ما سخت کار کردیم تا به خودمان فضایی برای مانور بدهیم ولی ما اصول اولیه را برای تغییر وضعیت مالی خود داریم و به کاهش بدهی خود ادامه خواهیم داد؛ حتی اگر مستقیماً به بوندس لیگا برنگردیم.

دیدگاه‌ها