کد خبر : 1944970 | 28 خرداد 1402 ساعت 11:43 | 21.9K بازدید | 9 دیدگاه

دیابی مشتری جدید پیدا کرد؛

هم‌بازی سردار آزمون در چشم آرسنال

باشگاه آرسنال به دنبال جذب وینگر فرانسوی بایر لورکوزن است.

هم‌بازی سردار آزمون در چشم آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آرسنال که در فصل اخیر لیگ جزیره نتوانست در رقابت با منچستر سیتی موفق کار کند و به قهرمانی برسد، برای تقویت خط حمله‌اش در فصل جدید برنامه جدی‌تری دارد و به همین منظور یکی از جدی‌ترین گزینه‌های خود را به موسی دیابی اختصاص داده و به دنبال مذاکره جدی با این بازیکن است.

باشگاه آرسنال به دنبال جذب یک وینگر چپ‌پا برای پیوستن به خط هجومی خود است و در همین راستا توپچی‌ها قصد دارند موسی دیابی، ستاره ۲۳ ساله بایر لورکوزن آلمان که تجربه حضور در پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و کروتونه ایتالیا را دارد، به خدمت بگیرند.

1888570

موسی دیابی که در بسیاری از بازی‌های فصل اخیر زوج سردار آزمون در خط حمله بود یا پشت سر این ستاره ایرانی بازی می‌کرد، در ۳۳ مسابقه بوندس لیگا آلمان توانست ۹ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل بدهد و یکی از بهترین‌های تیمش باشد که این درخشش او موجب شده مورد توجه باشگاه‌هایی مثل آرسنال و رئال مادرید قرار بگیرد.

این ستاره فرانسوی که در سن ۱۸ سالگی تجربه بازی برای پاری‌سن‌ژرمن را به دست آورد و پس از آن چهار فصل پیاپی در بوندس لیگا به میدان رفت، حالا با توجه به پیشنهادات جالب توجهی که دریافت کرده، به احتمال فراوان از بایر لورکوزن جدا شود و تیم بزرگ اروپایی مثل آرسنال یا رئال مادرید را انتخاب کند.

دیدگاه‌ها