کد خبر : 1945028 | 28 خرداد 1402 ساعت 15:29 | 41.7K بازدید | 16 دیدگاه

اتفاق عجیب در یونایتد: دخیا حقوق رشفورد را می‌دهد!

مارکوس رشفورد به‌زودی با دریافت 375 هزار پوند در هفته، پردرآمدترین بازیکن یونایتد می‌شود اما باشگاه قصد دارد افزایش حقوق او را با کاهش حقوق داوید دخیا جبران کند.

اتفاق عجیب در یونایتد: دخیا حقوق رشفورد را می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، قرار است مارکوس رشفورد قرارداد خود را با یونایتد تمدید کند و منچستری‌ها مطمئن هستند او دوست دارد به بازی در این تیم ادامه دهد. در مقابل، قرارداد داوید دخیا در پایان ماه جاری میلادی تمام می‌شود و دروازه‌بان اسپانیایی در صورتی که بماند، باید با شرایط یونایتد تن به تمدید قرارداد بدهد.

البته آینده دخیا در یونایتد در هاله‌ای از ابهام است و از یک طرف، اریک تن‌هاخ به او به عنوان شماره یک تیم اعتماد لازم را ندارد و از سوی دیگر، باشگاه پول لازم برای خریدن یک دروازه‌بان درجه یک را ندارد.

بنابراین، چه دخیا برود و چه بماند، باشگاه خودش را از بار حقوق او که هفته‌ای 375 هزار پوند است، خلاص می‌کند و به این ترتیب، پول لازم برای پرداخت حقوق رشفورد را تهیه می‌کند.

1888665

رشفورد هم‌اکنون هفته‌ای 200 هزار پوند دستمزد می‌گیرد و تنها یک سال دیگر از قراردادش با یونایتد باقی مانده و مدیران منچستری می‌خواهند هرچه سریع‌تر قرارداد او را با دستمزد هفتگی 375 هزار پوند تمدید کنند. به این ترتیب، او در تیم بیش از هر بازیکن دیگری حقوق خواهد گرفت.

این در حالی است که در قرارداد جدید به دخیا دستمزد 200 هزار پوندی پرداخت خواهد شد، یعنی 175 هزار پوند کمتر از حقوق فعلی او. یونایتد مدت‌هاست که با دخیا بر سر قرارداد جدید به توافق رسیده، اما تردید تن‌هاخ باعث شده این قرارداد امضا نشود.

دیدگاه‌ها