کد خبر : 1945029 | 28 خرداد 1402 ساعت 15:30 | 51.7K بازدید | 25 دیدگاه

ستاره جدید نساجی از آلومینیوم آمد!

هافبک فصل گذشته آلومینیوم اراک پس از دو سال دوباره به نساجی مازندران بازگشت.

ستاره جدید نساجی از آلومینیوم آمد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی مازندران که شروع کارش در نقل و انتقالات تابستانی را با جذب امیرمحمد هوشمند و وحید محمدزاده، دو مدافع میانی فصل گذشته آلومینیوم، آغاز کرده بود، امروز هم یک بازیکن دیگر از اراکی‌ها را به خدمت گرفت و با محمود قائدرحمتی به طور رسمی قرارداد بست.

هافبک شماره ۱۰ آلومینیوم که سه روز قبل خبر جدایی خود از این تیم را اعلام کرده بود، یکی از نفرات حاضر در لیست مهدی رحمتی برای تقویت نساجی مازندران بود که پس از توافق با مدیرعامل این باشگاه، قراردادی به مدت دو فصل با نساجی امضاء کرد.

قائدرحمتی که فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی آلومینیوم اراک بود و سه گل به ثمر رساند، سه پاس گل داد و یک پنالتی گرفت، سومین خرید نساجی مازندران در نقل و انتقالات تابستانی است که دوباره باید زیر نظر رحمتی به کارش ادامه بدهد.

این بازیکن لرستانی پس از تجربه صعود به لیگ برتر همراه با آلومینیوم تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و لیگ بیستم را در نساجی مازندران سپری کرد ولی طی دو فصل اخیر دوباره به آلومینیوم آمده بود که حالا برای دومین بار از اراک به قائم‌شهر تغییر مسیر داد و باز هم با نساجی قرارداد بست.

دیدگاه‌ها