کد خبر : 1945040 | 28 خرداد 1402 ساعت 16:38 | 38.6K بازدید | 11 دیدگاه

رئیس یوفا به دی‌یونگ: اطلاع نداری پس حرف نزن!

رئیس یوفا، پس از گلایه‌های فرانکی دی‌یونگ، این موضوع را که یوفا با شلوغ‌تر کردن تقویم فوتبالی به دنبال پول بیشتر است رد کرد.

رئیس یوفا به دی‌یونگ: اطلاع نداری پس حرف نزن!

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک فصل سنگین با بارسلونا و تیم ملی هلند، دی‌یونگ با تیم ملی کشورش درگیر لیگ ملت‌هاست. هلند با شکست از کرواسی نتوانست به فینال برسد و امروز بازی رده‌بندی را برابر ایتالیا برگزار می‌کند. ستاره بارسا برگزاری لیگ ملت‌ها را درک نمی‌کند و معتقد است یوفا بدون توجه به خستگی بازیکنان، به دنبال درآمدزایی و پول بیشتر است.

1857107

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، در پاسخ به دی‌یونگ گفت: «من اغلب سعی می‌کنم این قضیه را توضیح دهم، اما بسیاری از جمله دی‌یونگ خوب گوش نمی‌دهند. قبل از صحبت در این مورد، باید اطلاعات خودتان را بالاتر ببرید. درآمد حاصل از برگزاری لیگ ملت‌ها مستقیماً به انجمن‌های توسعه فوتبال می‌رود و به یوفا و شخص من نمی‌رسد.»

چفرین ادامه داد: «یوفا 97 درصد درآمد خود را به خود فوتبال برمی‌گرداند. به همین دلیل در هلند نیز بازیکنان جوان و بااستعدادی وجود دارند. ما روی فدراسیون‌های ملی سرمایه‌گذاری می‌کنیم وگرنه هیچ بازیکنی به باشگاه‌های بزرگ نمی‌رود.»

البته چفرین به این نکته اشاره کرد که برای دوره‌های بعدی لیگ ملت‌ها این امکان وجود دارد که بازی سوم-چهارمی برگزار نشود: «راستش را بخواهید در مورد بازی رده‌بندی تردید دارم، اما برای امسال این بازی از قبل قطعی شده بود. هنوز نمی‌دانم، اما برای دوره بعد قطعا به کنسل کردن بازی رده‌بندی فکر می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها