کد خبر : 1945044 | 28 خرداد 1402 ساعت 17:19 | 28.8K بازدید | 8 دیدگاه

ایجنت ویژه منچستریونایتد در اردوی انگلیس! (عکس)

لوک شاو به عنوان نفوذی منچستریونایتد در اردوی تیم ملی انگلیس، تلاش می‌کند دو ستاره را برای پیوستن به یونایتد راضی کند!

ایجنت ویژه منچستریونایتد در اردوی انگلیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوک شاو به طور تلویحی گفت که هری کین و دکلان رایس به منچستریونایتد خواهند پیوست تا موجی از واکنش را در شبکه‌های اجتماعی به راه بیندازد.

شاو هم‌اکنون در اردوی انگلیس است تا همراه تیم ملی کشورش فردا در مقدماتی یورو با مقدونیه شمالی روبرو شود. او جمعه در مسابقه با مالت نیز در ترکیب اصلی بود، دیداری که انگلیس با 4 گل در آن پیروز شد.

گفته می‌شود یکی از اهداف اصلی یونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی، میسون مونت است و با وجود اینکه چلسی پیشنهاد اول یونایتد را رد کرده، آن‌ها همچنان مشتاق خریدن مونت هستند.

در حالی که مذاکرات برای خرید یک ملی پوش انگلیسی ادامه دارد، شاو به طور ضمنی از دو هدف دیگر یونایتد در بازار نقل و انتقالات رونمایی کرد و در اردوی تیم ملی در زمین تمرین یونایتد، آن‌ها را برای دیدن امکانات تمرینی باشگاه در کمپ تمرین تیم (کرینگتون) برد.

مدافع چپ منچستر در استوری اینستاگرامش، عکسی از خودش همراه هری کین و همچنین دکلان رایس را به اشتراک گذاشت، با این شرح: «تور کرینگتون».

1888699

این استوری در شبکه‌های اجتماعی با واکنش زیاد کاربران طرفدار منچستریونایتد همراه شد. یکی نوشت: «ایجنت شاو» و دیگری تاکید کرد: «لوک، موفقیت فصل آینده ما به تو بستگی دارد» و نفر سوم به شوخی نوشت: «باشگاه بدنسازی‌ای که رونالدو از آن شاکی بود را نشانشان نده».

حالا باید دید شاو چقدر می‌تواند نظر این دو بازیکن را برای پیوستن به یونایتد جلب کند.

دیدگاه‌ها