کد خبر : 1945045 | 28 خرداد 1402 ساعت 17:22 | 65.4K بازدید | 6 دیدگاه

تماس مورینیو با ستاره پی‌اس‌جی: به رم بیا!

ژوزه مورینیو با مارکو وراتی، هافبک بازی‌ساز پاری‌سن‌ژرمن، تماس گرفته و شخصا با او حرف زده تا این ستاره ایتالیایی را برای پیوستن به رم قانع کند.

تماس مورینیو با ستاره پی‌اس‌جی: به رم بیا!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش رادیو رم گزارش کرد باشگاه رم با پاری‌سن‌ژرمن تماس گرفته و درباره مارکو وراتی پرس‌وجو کرده است، بازیکنی که به نظر می‌رسد قصد ترک پایتخت فرانسه را دارد.

این هافبک 30 ساله ایتالیایی فصل قبل تقریبا سه هزار دقیقه در 38 بازی برای پی‌اس‌جی به میدان رفت و از ارکان اساسی این باشگاه به ویژه در خط میانی بود، اما به نظر می‌رسد درباره آینده‌اش در باشگاه دچار تردید شده و به بازگشت به ایتالیا فکر می‌کند.

1888702

حالا روزنامه کوریره دلا سرا، چاپ ایتالیا، گزارش کرده که مورینیو شخصا به وراتی زنگ زده تا درباره پیوستن او به رم حرف بزند و این ستاره ایتالیایی را قانع کند به جمع قرمزپوشان پایتخت ملحق شود.

رم رابطه بسیار خوبی با پاری‌سن‌ژرمن دارد و برای جذب وراتی می‌تواند روی این رابطه خوب حساب کند، اما یکی از مشکلاتی که سر راه این جابجایی وجود دارد، حقوق بالای این بازیکن 30 ساله است که احتمالا رم از پس پرداخت آن برنمی‌آید.

به این ترتیب، رم به دنبال این است که ابتدا وراتی را با یک قرارداد قرضی از پاریسی‌ها بگیرد و بندی را در آن قرار دهد که به رم اجازه می‌دهد در پایان مدت قرارداد قرضی، وراتی را به صورت دایمی جذب کند.

دیدگاه‌ها