کد خبر : 1945047 | 28 خرداد 1402 ساعت 17:33 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه جنجالی هلند-ایتالیا: کنترل سینه بود نه هند!

گل دوم ایتالیا به هلند در بازی رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا جنجالی شد و با وجود اعتراض شدید هلندی‌ها در نهایت VAR حکم به پذیرش این گل داد.

صحنه جنجالی هلند-ایتالیا: کنترل سینه بود نه هند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی هلند و ایتالیا از دقایقی پیش در دیدار رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که به میزبانی هلند و در شهر انشده این کشور در حال برگزاری است.

هلندی‌ها در نیمه‌نهایی مقابل کرواسی در وقت‌های اضافه با نتیجه 4-2 شکست خوردند و ایتالیا هم در دیدار دیگر این مرحله مقابل اسپانیا 2-1 شکست خورد تا دیدار دو تیم هلند و ایتالیا تکلیف تیم‌های سوم و چهارم این تورنمنت را مشخص کند.

با شروع بازی ایتالیایی‌ها خیلی زود به گل رسیدند و فدریکو دیمارکو در دقیقه 6 آتزوری را پیش انداخت. ایتالیایی‌ها اما دست‌بردار نبودند و نشان دادند عزم‌شان را برای به دست آوردن مدال برنز جزم کرده‌اند.

در دقیقه 20 مسابقه هلندی‌ها با اشتباهات عجیب در فاز دفاعی فرصتی عالی در اختیار حریف گذاشتند. دیمارکو یک بار دیگر در سمت چپ فضایی بزرگ در اختیار داشت و با حرکت در کانال چپ و یک پاس عقب راسپادوری را نزدیک به محوطه جریمه صاحب توپ کرد. ویفر هلندی از پشت رسید و مانع از ادامه حرکت او شد ولی توپ به نونتو رسید. این بازیکن ایتالیایی در شوت زدن موفق نبود ولی توپ او به فراتزی رسید که با یک کنترل سینه توپ را وارد دروازه هلند کرد.

1888707

بازیکنان هلند اما به شدت به داور معترض بودند و می‌گفتند این هافبک ساسولو توپ را با دست کنترل کرده است. برخی دیگر از بازیکنان ایتالیایی حتی معتقد بودند که فارغ از خطای هند، فراتزی در آفساید قرار داشته است.

1888708

در بررسی VAR خیلی زود مشخص شد که دامفرایس آفساید را پر کرده است. اما بررسی خطای هند بیشتر طول کشید، اما در نهایت داور حکم داد که داویده فراتزی توپ را با سینه مهار کرده و در نتیجه گل دوم ایتالیا مورد قبول است.

دیدگاه‌ها