کد خبر : 1945054 | 28 خرداد 1402 ساعت 18:18 | 36.2K بازدید | 15 دیدگاه

تعریف دیبو از ستاره جوان آرژانتین: او گنج ماست!

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، گفت الخاندرو گارناچو یک "گنج کوچک" است. گارناچو در مسابقه دوستانه برابر استرالیا اولین بازی ملی‌اش را انجام داد.

تعریف دیبو از ستاره جوان آرژانتین: او گنج ماست!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو در نیمه دوم برد 2 بر صفر برابر استرالیا در پکن، برای آرژانتین به زمین رفت و برای قهرمان جهان بازی کرد. این بازیکن 18 ساله ابتدا امیدوار بود که در ماه مارس برای تیم ملی آرژانتین بازی کند، اما به دنبال مصدومیت مچ پا، مجبور شد از اردو کنار بکشد.

گارناچو همچنین بازی برای آرژانتین در جام جهانی زیر 20 ساله‌ها را که در خود آرژانتین برگزار می‌شد از دست داد چون منچستریونایتد درخواست برای فرستادن او به این تورنمنت را رد کرد.

ستاره نوجوان یونایتد اگرچه برابر استرالیا تنها 16 دقیقه بازی کرد اما در همین مدت کم هم توانست روی هم‌تیمی‌هایش تاثیر بگذارد و حتی دیبو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، ابراز امیدواری کرد که او بتواند در آینده جای آنخل دی‌ماریا را پر کند.

سنگربان استون ویلا و آرژانتین گفت: «او آدم افتاده‌ای است. آمده تا کار کند، زیاد حرف نمی‌زند. خیلی هم مشتاق این است که بازی کند. حقیقت این است که او یک گنج کوچک است و امیدوارم بتواند مثل آنخل دی‌ماریا برای ما موثر باشد.»

1888722

این وینگر کم سن و سال در مادرید اسپانیا به دنیا آمده و بزرگ شده اما تصمیم گرفته برای آرژانتین که خانواده مادری‌اش اهل آنجا هستند، بازی کند.

دیدگاه‌ها