کد خبر : 1942326 | 16 خرداد 1402 ساعت 18:37 | 49.6K بازدید | 24 دیدگاه

رسمی: خداحافظی دی‌ماریا با یوونتوس

آنخل دی‌ماریا تایید کرد که قراردادش با یوونتوس تمدید نخواهد شد و او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم ایتالیایی جدا خواهد شد.

رسمی: خداحافظی دی‌ماریا با یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 35 ساله آرژانتینی تابستان گذشته با قراردادی یک ساله و به عنوان بازیکن آزاد به یووه ملحق شد و حالا بعد از یک فصل در شرایطی مشابه تیم را ترک می‌کند.

او در اینستاگرامش نوشت: «به پایان دوره‌ای سخت و پیچیده رسیده‌ام. در حالی می‌روم که می‌دانم هرچه در توان داشتم را گذاشتم تا باشگاه به بردن جام ادامه دهد. اما این اتفاق ممکن نشد. چون موفق نشدم، با طعمی تلخ در دهان می‌روم اما با این خوشحالی که دوستان زیادی در این رختکن شگفت‌انگیز پیدا کردم.

از تمام هم‌تیمی‌هایم به خاطر محبتی که از روز اول به من نشان دادند، متشکرم؛ همیشه حس کردم که در خانه هستم. درود به همه یوونتوسی‌ها به خاطر محبت هرروزه‌شان. یک بغل بزرگ. در قلب من خواهید بود.»

1883987

جدایی دی‌ماریا اتفاق محتملی بود چون نه بازیکن و نه باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد و ادامه این مسیر در کنار هم نشان نداده بودند. او با پیراهن یووه در 40 مسابقه به زمین رفت و در این دیدارها هشت گل زد و هفت پاس گل داد. با این حال، در بازی آخر یووه در خانه توسط هواداران تیم هو شد.

دی‌ماریا با مصدومیت‌های متعدد هم دست به گریبان بود که مانع از درخشش کامل او شد اما نقطه اوج بازی‌اش برای یووه در پلی‌آف لیگ اروپا برابر نانت بود که هت‌تریک کرد.

دیدگاه‌ها