کد خبر : 1945060 | 28 خرداد 1402 ساعت 18:35 | 25.2K بازدید | 9 دیدگاه

تحرکات ویژه پیکانی‌ها برای انتخاب مهم

سرمربی این تیم لیگ برتری باید خاص باشد!

مدیران باشگاه پیکان به دنبال فردی برای سرمربیگری تیم خود می‌گردند که فلسفه همیشگی این باشگاه را ادامه بدهد و با شرایط بودجه‌ای مجموعه کنار بیاید.

سرمربی این تیم لیگ برتری باید خاص باشد!

به گزارش "ورزش سه"، با قطعی شدن جدایی سیدمجتبی حسینی از پیکان و حضور این سرمربی در آلومینیوم اراک، حالا مدیران باشگاه تهرانی به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای تیم فوتبال خود هستند.

مدیران باشگاه پیکان برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال خود سیاست‌های خاصی را دنبال می‌کنند. این تیم پس از بازگشت به لیگ برتر، به دنبال جوان‌گرایی و ایجاد بستر بازیکن‌سازی و درآمدزایی از این راه بود و با وجود سرمربیانی مثل مهدی تارتار و مجتبی حسینی توانست راهش را طی کند. حالا با توجه به شرایط مالی و همچنین قرارداد بازیکنان جوان این تیم، باید منتظر معرفی یک سرمربی جدید با تفکرات خاص از جمله استفاده از نیروی جوانی و تلاش برای حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر ماند تا بتواند همگام با سیاست‌های این باشگاه کارش را جلو ببرد.

به همین خاطر پیکانی‌ها با رسول خطیبی مذاکراتی داشتند، اما این سرمربی باتجربه تصمیم گرفت به لیگ یک برود و هدف خود را روی صعود مس کرمان به لیگ برتر بگذارد.

در شرایط فعلی از باشگاه پیکان خبر می‌رسد ساکت الهامی و مهدی تارتار دو گزینه اصلی سرمربیگری این تیم محسوب می‌شوند. این در حالی است که برخی گزینه‌های دیگر هم به مدیران پیکان معرفی شده‌اند.

اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان در حال بررسی شرایط گزینه‌ها هستند و قرار است در جلسه‌ای که به زودی برگزار می‌شود، درباره نیمکت تیم فوتبال خود تصمیم بگیرند. آنها با توجه به سیاست‌های خود در صدد هستند اصلح‌ترین گزینه را برگزینند و باید دید در نهایت چه کسی هدایت خودروسازان را در لیگ بیست و سوم برعهده خواهد داشت.

نویسنده: علی بخشی

دیدگاه‌ها