کد خبر : 1945061 | 28 خرداد 1402 ساعت 19:06 | 33.5K بازدید | 15 دیدگاه

خشم هلندی‌ها: سومی را از ما گرفتند! (عکس)

گل ووت وخهورست در دقایق پایانی دیدار هلند و ایتالیا که آفساید اعلام شد خشم هلندی‌ها را به دنبال داشت.

خشم هلندی‌ها: سومی را از ما گرفتند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هلند و ایتالیا امروز در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت ایتالیایی‌ها موفق شدند با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیده و مدال برنز را به دست بیاورند.

نیمه اول با برتری 2-0 ایتالیایی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم هلند با گل برخواین اختلاف را کم کرد اما کیه‌زا بار دیگر اختلاف را دو گله کرد تا بازی با نتیجه 3-1 دنبال شود. هلندی‌ها در 10 دقیقه پایانی دو بار توسط وخهورست و واینالدوم دروازه ایتالیا را باز کردند که می‌توانست کار را به وقت‌های اضافه بکشاند؛ اما گل وخهورست در دقیقه 82 آفساید اعلام شد. این تصمیم تیم داوری خشم هلندی‌ها را به دنبال داشت.

ویدئو: 303706

در نزدیکی محوطه جریمه ایتالیا واینالدوم با خطا سرنگون شد تا یک ضربه آزاد به سود هلند اعلام شود. کوپ‌ماینرز این ضربه را شلیک کرد و توپ او با برخورد به دیواره دفاعی ایتالیا منحرف شد. این توپ در نزدیکی دروازه به وخهورست رسید و او دروازه دوناروما را باز کرد.

1888745

درحالی‌که وخهورست توپ را از درون دروازه بیرون آورد و مشغول شادی بود مشخص شد که این گل آفساید تشخیص داده شده و مردود است. بررسی تصاویر آهسته نشان می‌داد زمانی که ضربه آزاد زده شده وخهورست در آفساید قرار ندارد. اما ضربه کم‌ارتفاع کوپ‌ماینرز در بین راه به واینالدوم برخورد می‌کند که مقابل دیوار دفاعی ایتالیا ایستاده است.

1888747

در این لحظه است که وخهورست از آخرین مدافع ایتالیایی عبور کرده و در آفساید قرار دارد. اگر ضربه کوپ‌ماینرز به بازیکنی ایتالیایی برخورد می‌کرد وخهورست در موقعیت آفساید قرار نداشت و گل او موردپذیرش قرار می‌گرفت اما برخورد توپ به یک هلندی او را در آفساید قرار داده است.

1888746

دیدگاه‌ها