کد خبر : 1945064 | 28 خرداد 1402 ساعت 19:25 | 23.1K بازدید | 6 دیدگاه

دیمارکو تلافی فینال چمپیونزلیگ را درآورد (عکس)

فدریکو دیمارکو بهترین بازیکن زمین در جریان برد ایتالیا برابر هلند در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌ها انتخاب شد.

دیمارکو تلافی فینال چمپیونزلیگ را درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا توانست در یک بازی مهیج و پرگل 3 بر 2 هلند را شکست دهد و به مقام سوم لیگ ملت‌های اروپا دست پیدا کند. اما در کنار این برد، یکی از ستاره‌های درخشان آتزوری هم یک دستاورد شخصی داشت.

فدریکو دیمارکو توانست برابر هلند، عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست بیاورد. کمیته ناظر یوفا در بیانیه خود درباره انتخاب بهترین بازیکن مسابقه، حضور درخشان دیمارکو در دو طرف زمین را دلیل برگزیدن او دانست.

در بیانیه کمیته ناظر یوفا آمده: «او گل اول بازی را به زیبایی زد و روی گل دوم به شدت موثر بود. همچنین در دفاع مستحکم نشان داد و جلوی شوت‌ها را گرفت، مانع چند سانتر شد و تکل‌های کلیدی زد.»

1888751

دیمارکو در حالی برای تیم ملی ایتالیا درخشان کار کرد که این اواخر برای اینتر هم بازی‌های بسیار خوبی انجام داد و یکی از مهره‌های کلیدی تیم در بازی‌های آخر فصل بود، بازی‌هایی که اینتر را پس از یک دوره افول دوباره به اوج برگرداند.

او همچنین در فینال لیگ قهرمانان هم نمایش چشمگیری داشت و اگر لوکاکو سانتر او را گل کرده بود و اینتر بازنده فینال لیگ قهرمانان نمی‌شد، شاید به جای رودری از منچسترسیتی، این دیمارکو از اینتر بود که جایزه بهترین بازیکن زمین را می‌برد.

دیدگاه‌ها