کد خبر : 1945074 | 28 خرداد 1402 ساعت 20:23 | 20.6K بازدید | 22 دیدگاه

اختصاصی: گام بلند سازمان لیگ برای دریافت حق پخش!

سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به رئیس فدراسیون خواستار بررسی شرایط در خصوص عقد قرارداد این سازمان با یک شرکت IPTV خارجی است.

اختصاصی: گام بلند سازمان لیگ برای دریافت حق پخش!

به گزارش "ورزش سه"، موضوع حق پخش مسابقات فوتبال لیگ برتر و جام حذفی، همچنان به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه فوتبال مطرح است و در همین رابطه محمدرضا کشوری‌فرد، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، از دریافت پیشنهاداتی برای واگذاری پخش مسابقات به شرکت‌های IPTV خبر داده و در همین رابطه از فدراسیون فوتبال کسب تکلیف کرده است.

1888770

در ادامه متن این نامه را می‌خوانید؛

احتراماً همانگونه که مستحضرید حق پخش تلویزیونی یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی باشگاه‌های فوتبال است. اخیراً کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بر لزوم برخورداری باشگاه‌های ایران از این منبع درآمد تاکید کرده است و در آینده نزدیک این موضوع در آیین‌نامه‌های مجوز باشگاه نیز گنجانده خواهد شد. در همین راستا واحد بازاریابی سازمان لیگ اقدام به مذاکره با شرکت‌های IPTV برای حق پخش مسابقات فوتبال لیگ برتر و جام حذفی 1403-1402 نموده است و خوشبختانه پیشنهادات مطلوبی از یک شرکت بین المللی طرف قرارداد AFC و چند شرکت داخلی ارائه دهنده خدمات IPTV دریافت شده است. با توجه به اهمیت مسئله و ابعاد فرا فوتبالی این موضوع، خواهشمندم دستور فرمایید اقدامات لازم جهت صدور مجوزهای مورد نیاز برای عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های فوق صادر فرمایید.

دیدگاه‌ها