کد خبر : 1945088 | 28 خرداد 1402 ساعت 21:51 | 34.1K بازدید | 73 دیدگاه

هشدار به مسی: فکر نکن لیگ MLS ساده است!

هم‌تیمی لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین به او هشدار داد و گفت ستاره بزرگ آرژانتینی نباید انتظار داشته باشد که در لیگ MLS آمریکا با رقابتی ساده روبرو باشد.

هشدار به مسی: فکر نکن لیگ MLS ساده است!

به گزارش "ورزش سه"،  لیونل مسی، برنده هفت توپ طلا، بعد از جدا شدن از پاری سن ژرمن در حالی که با گزینه‌هایی مثل بازگشت به بارسلونا یا قبول پیشنهاد نجومی الهلال عربستان روبرو بود تصمیم گرفت راهی آمریکا شده و به اینترمیامی بپیوندد.

1888793

تیاگو آلمادا، هم‌تیمی جوان مسی در تیم ملی آرژانتین، که در لیگ MLS آمریکا با پیراهن باشگاه آتلانتا یونایتد بازی می‌کند به او هشدار داد که نباید تصور کند در این لیگ با رقابتی ساده روبرو است. او در عین حال از حضور الگوی فوتبالی‌اش مسی در لیگ آمریکا ابراز خوشحالی کرد و گفت حضور لئو در لیگ MLS بهترین خبری است که فوتبال آمریکا می‌توانست تصور کند.

1888792

آلمادا که در روزهای اخیر در اردوی تیم ملی آرژانتین در کنار مسی حضور داشته در گفتگو با رسانه آرژانتینی TyC Sports گفت: "مردم اینجا در آمریکا از شنیدن آمدن لئو به لیگ MLS دیوانه شده‌اند. حتی مدیران باشگاه ما آتلانتا از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسند که قرار است تیم‌شان مقابل تیمی به میدان برود که لئو مسی را در ترکیب دارد. این در مورد مربیان و هم‌تیمی‌های من هم صادق است. مسی از حضور در آمریکا حسابی لذت خواهد بود چرا که همه سعی می‌کنند هوایش را داشته باشند."

این ستاره جوان آرژانتینی در ادامه گفت: "فارغ از اینکه او لئو مسی است لیگ MLS بازی‌های نزدیک به هم و پرتعدادی دارد و خیلی از بازی‌ها به شدت رقابتی و دشوار است. لئو نباید فکر کند که با لیگی خیلی ساده روبرو می‌شود. اما مطمئنم حضور لئو در آمریکا به نفع همه ما خواهد بود."

1888794

دیدگاه‌ها