کد خبر : 1945117 | 29 خرداد 1402 ساعت 00:07 | 33.9K بازدید | 1 دیدگاه

دورتموند ستاره جنجالی آمریکایی را می‌فروشد

جیووانی رینا توسط بوروسیا دورتموند در لیست بازیکنان آزاد قرار گرفته است.

دورتموند ستاره جنجالی آمریکایی را می‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند پس از مصدومیت ستاره تیم ملی آمریکا در فصل 23-2022، جیووانی رینا را در لیست بازیکنان آزاد قرار داده است.

این بازیکن 20 ساله در طول دوران حضورش در سیگنال ایدونا پارک، نتوانسته یک بازیکن ثابت باشد زیرا به دلیل مصدومیت‌های متوالی از میادین دور بود. همین موضوع موجب شده تا باشگاه به دنبال پایان همکاری با یکی از استعدادهای ناب فوتبال آمریکا باشد.

گزارش نشریه بیلد حاکی از آن است که دورتموند رینا را در لیست فروش قرار داده و می‌تواند از پیشنهادات کمتر از 20 میلیون یورو (17 میلیون پوند / 22 میلیون دلار) استقبال کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که این بازیکن هنوز 2 سال دیگر با دورتموند قرارداد دارد.

برای بسیاری از مشتریان جذب این بازیکن، یک معامله با قیمت کاهش یافته می‌تواند یکی از بردهای مناسب بازار نقل و انتقالات باشد، اما با توجه به سابقه مصدومیت او، همچنان جذب چنین بازیکنی یک ریسک بزرگ است.

رینا در اوایل این ماه در بازی‌های ملی مقابل مکزیک وضعیت مناسبی از خود نشان داد و امیدوار است که دوران مصدومیت طولانی را پشت سر بگذارد.

1888836

بازیکن جوان در تیم ملی آمریکا قربانی اختلاف عجیب والدینش با گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی شد. برهالتر پیش از مسابقات جام جهانی پیام‌هایی دریافت کرده بود که در آن تهدید به افشاگری از زندگی شخصی‌اش شد.

برهالتر متوجه شد پدر و مادر رینا این ایمیل‌ها را ارسال کرده بودند. برهالتر در جوانی با همسرش یک درگیری فیزیکی داشت که پس از سال‌ها رینا به دلیل رفتار نادرست خانواده‌اش برای افشای آن در تیم ملی آمریکا قربانی شد. خانواده او قصد داشتند با ارسال چنین پیامی او را تحت فشار بگذارند و اخاذی کنند که این ماجرا ابعاد گسترده‌تری پیدا کرد.

پس از جام جهانی برهالتر اعتراف کرد که در جوانی رفتار نادرستی با همسرش داشته و به همین دلیل بلافاصله از سرمربیگری تیم ملی آمریکا برکنار شد. او در هفته جاری پس از 6 ماه تحقیق روی پرونده‌اش دوباره به تیم ملی بازگشت و تا سال 2026 روی نیمکت آمریکا حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها