کد خبر : 1945126 | 29 خرداد 1402 ساعت 08:30 | 14.9K بازدید | 8 دیدگاه

جدایی بی‌دردسر یک پرسپولیسی از آلومینیوم

مدافع میانی آلومینیوم با پرداخت حق فسخ قصد پایان همکاری با این باشگاه دارد.

جدایی بی‌دردسر یک پرسپولیسی از آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک کار سختی در نقل و انتقالات تابستانی دارد، چراکه تاکنون محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند و وحید محمدزاده با جدایی از این تیم راهی نساجی مازندران شدند و حسین پورحمیدی نیز با اتمام قرارداد قرضی به تراکتور بازگشته و حالا گفته می‌شود پنجمین نفر که از این تیم خواهد رفت، سید محمداحسان حسینی است.

احسان حسینی که تجربه حضور در پرسپولیس و قهرمانی همراه این تیم در دوران مربیگری برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی را دارد، یک فصل و نیم بازی در پدیده مشهد را تجربه کرده و سال گذشته به آلومینیوم پیوست، اما خیلی زود به پایان همکاری با اراکی‌ها رسیده و از این تیم جدا خواهد شد.

1853258

این مدافع ۲۴ ساله که در فصل اخیر ۲۶ بازی برای آلومینیوم اراک انجام داد که نمایش مطمئنی در خط دفاعی این تیم داشت ولی با وجود اینکه یک فصل دیگر از قراردادش با ایرالکو مانده، اما می‌تواند با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش که عدد بالایی نیست، راهی یک تیم دیگر شود که احتمالا این اتفاق می‌افتد.

احسان حسینی مورد توجه باشگاه نساجی مازندران قرار گرفته و در صورت جدایی از آلومینیوم اراک که احتمالا به زودی اتفاق می‌افتد، به تیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها