کد خبر : 1945145 | 29 خرداد 1402 ساعت 08:39 | 43K بازدید | 7 دیدگاه

آسنسیو: تمرین نکردیم اما دیدید که چقدر خوب بودیم

علت عجیب موفقیت اسپانیا در ضربات پنالتی

مارکو آسنسیو، ستاره ملی‌پوش رئال مادرید، رمز موفقیت تیمش در ضربات پنالتی را تمرین نکردن این ضربات در روز قبل از بازی دانست.

علت عجیب موفقیت اسپانیا در ضربات پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، کار تعیین قهرمان لیگ ملت‌های اروپا 2023 بعد از اینکه اسپانیا و کرواسی در 120 دقیقه موفق به زدن گل نشدند به ضربات پنالتی کشیده شد. لاروخا با درخشش اونای سیمون که موفق به مهار دو ضربه کروات‌ها شد به پیروزی 5-4 دست یافته و قهرمان شد. مارکو آسنسیو در پایان این بازی به یک نکته بسیار جالب در خصوص موفقیت تیمش اشاره کرد.

آسنسیو که از ابتدا تا انتهای بازی در زمین حضور داشت پشت چهارمین ضربه پنالتی اسپانیا قرار گرفت و آن را تبدیل گل کرد تا در قهرمانی تیمش نقش مهمی ایفا کند.

او با ابراز خوشحالی از فتح لیگ ملت‌های اروپا گفت: "خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها توانستیم اسپانیا را به قهرمانی برسانیم. این اتفاق بعد از جام جهانی اخیر اهمیت بالایی داشت. ما یک تیم بسیار جذاب داریم که شایسته قهرمانی بود."

مهاجم رئال مادرید با اشاره به عملکرد بهتر تیمش در ضربات پنالتی گفت: "قبلا در جام جهانی در ضربات پنالتی باخته بودیم اما دیروز خیلی عادی تمرین کردیم و خود را درگیر ضربات پنالتی نکردیم. قرار نیست هر چیزی را تمرین کنید. با این وجود دیدید که در بازی چه قدر عملکرد خوبی در پنالتی ها داشتیم و یک روز فراموش نشدنی رقم زدیم."

آسنسیو ترجیح داد سوال در مورد آینده باشگاهی خود را بی پاسخ بگذارد: "فصل هنوز تمام نشده است! حالا وقت جشن گرفتن است و بعدا در این مورد صحبت می کنیم!"

1888894

دیدگاه‌ها