کد خبر : 1945243 | 29 خرداد 1402 ساعت 15:10 | 209.8K بازدید | 51 دیدگاه

او به رئال می‌رود

گواردیولا: همه می‌دانید چرا امباپه به سیتی نمی‌آید

پپ گواردیولا در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد آینده کیلیان امباپه و اینکه او چرا به سیتی ملحق نخواهد شد، حرف زد.

گواردیولا: همه می‌دانید چرا امباپه به سیتی نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در شهر محبوبش بارسلونا تعطیلات را سپری می‌کند و امروز در یک تورنمت گلف حاضر شد. از قبل پیش‌بینی شده بود که پپ پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. او که فصل فوق العاده‌ای با سیتی پشت سر گذاشت و برنده سه‌گانه شد، در این مصاحبه به موضوعات مختلفی اشاره کرد و پاسخ سوالات مهمی را داد.

پپ زودتر از همه با سوالات راجع به آینده گوندوگان روبه‌رو شد و تاکید کرد با وجود علاقه بارسا قصد تمدید با او را دارند.

1889047

گواردیولا در ادامه به لیگ قهرمانان و موفقیت بزرگ سیتی اشاره کرد و گفت: «برای باشگاهی که هرگز فاتح لیگ قهرمانان نشده، رسیدن به اولین قهرمانی در این رقابت‌ها بسیار سخت است و خوشبختانه امسال همه چیز خوب پیش رفت. همین هفته پیش بود که قهرمان شدیم و از حالا باید به فصل بعد فکر کرد. در ورزش همیشه چالش بعدی اهمیت بیشتری دارد.»

1889045

قهرمانی اسپانیا در لیگ ملت‌ها: «بازی بسکتبال بارسا را تماشا کردم و سپس شام خوردم. فرصت نشد فینال اسپانیا-کرواسی را ببینم ولی نتیجه را می‌دانم و تبریک به تیم ملی اسپانیا. البته که قهرمانی در هر تورنمنتی دشوار است. متاسفانه در مصاحبه‌‌ها کسی از لوئیس انریکه حرف نزد که اسپانیا را به چهار تیم رساند. در هر صورت تبریک به مربی جدید و بازیکنان. تبریک فراوان.»

شام با خوان لاپورتا: «سالی یک بار یکدیگر را می‌بینیم و صحبت از بازگشت من به بارسا نشد. برخورد ما در رستوران اتفاقی بود و من قرار بود شام را با پسرم و ژاویر مارتین صرف کنم. من عضو بارسا هستم و امیدوارم روند بازسازی نوکمپ خوب پیش برود و در ورزشگاه جدید نیز یک جایگاه داشته باشم. بارسا الان بهترین مربی را دارد و فاتح لالیگا شده است. امیدوارم ژاوی سال‌ها در بارسا بماند و دوران حضور من در بارسا تمام شده است.»

آینده برناردو: «من مدیر ورزشی سیتی نیستم.»

1889044

جذب کیلیان امباپه: «همه می‌دانیم که چرا او به سیتی نخواهد آمد و شما خوب می‌دانید که به کدام تیم خواهد رفت.»

رفتن مسی به اینتر میامی: «در مورد رفتن مسی به آمریکا و منتفی شدن بازگشتش به بارسا حرف خاصی برای گفتن ندارم و شما حقایق را می‌دانید. من در بارسلونا نیستم و دور از باشگاهم. مطمئنم در آمریکا نیز همه چیز برای لئو خوب پیش خواهد رفت.»

ممانعت از انتقال کانسلو به بارسا در زمستان: «من آن را خواندم ولی ژاوی اطلاعات نادرست داشت. هیچ کدام از اینها واقعیت ندارد. کانسلو می‌خواست از سیتی برود و برای من مهم نبود به کجا خواهد رفت. اینکه او به بارسا نرفت نه به من و نه به سیتی ارتباطی نداشت.»

دیدگاه‌ها