کد خبر : 1945257 | 29 خرداد 1402 ساعت 16:01 | 160.1K بازدید | 62 دیدگاه

مسی: خوشحالم از آن تصمیم بد پشیمان شدم

لیونل مسی در مستند آدیداس به مناسبت قهرمانی آرژانتین، تصمیمش برای بازگشت به تیم ملی در سال 2016 را یکی از بهترین تصمیمات فوتبالی‌اش عنوان کرد.

مسی: خوشحالم از آن تصمیم بد پشیمان شدم

به گزارش "ورزش سه"، هفت سال پیش لیونل مسی پس از شکست 4-2 تیم ملی آرژانتین برابر شیلی در ضربات پنالتی در فینال تورنمنت صدسالگی کوپا آمه‌ریکا که منجر به کامل شدن هت‌تریک شکست‌های آرژانتین در سه فینال متوالی (جام جهانی 2014، کوپا آمه‌ریکای 2015 و 2016) شد، گفت تصمیمش را برای ترک تیم ملی کشورش گرفته است. مسی اما چند ماه بعد پشیمان شد و برگشت.

1887633

او 6 ماه پیش با آرژانتین فاتح جام جهانی شد تا به رویای دیرینه‌اش برسد. مسی ناکامی‌هایش در کوپا آمه‌ریکا را نیز جبران کرد و با تیم ملی کشورش در برزیل عنوان قهرمانی را کسب کرد.

6 ماه پس از قهرمانی جهان، مسی در مستند ویژه آدیداس گفت: «نمی‌خواستم این احساس را داشته باشم که فرصت‌ها را از دست داده‌ام و بدون هیچ تلاشی، از آنها استفاده نکرده‌ام. من به همه چیز در سطح باشگاهی دست یافتم و می‌دانستم که قهرمانی با تیم ملی خاص خواهد بود. اکنون، تقریباً در پایان دوران حرفه‌ای‌ام، قهرمان شدن در همه رقابت‌ها، چیزی است که بسیار از آن لذت می‌برم.»

1889064

مسی در مورد خداحافظی‌اش از تیم ملی پس از شکست برابر شیلی گفت: «خوشبختانه از اینکه چنین تصمیمی گرفتم پشیمان شدم و برگشتم. واقعیت این است که تصمیم خوبی نبود و احساسی عمل کردم. برای من، بازی در تیم ملی همیشه مایه افتخار بوده و این کار را با اشتیاق فراوان انجام داده‌ام. هرچند زمان‌هایی بود که روزهای خیلی بدی را سپری کردم، اما خوشحالم که تسلیم نشدم و همه جام‌ها را با تیم ملی بردم.»

دیدگاه‌ها