کد خبر : 1945263 | 29 خرداد 1402 ساعت 16:33 | 30.4K بازدید | 33 دیدگاه

بحران بی‌پولی در یونایتد: یا مهاجم بخر یا دروازه‌بان!

منچستریونایتد باید بین خرید مهاجم و دروازه‌بان، یکی را انتخاب کند چون بودجه خرید هر دو را ندارد.

بحران بی‌پولی در یونایتد: یا مهاجم بخر یا دروازه‌بان!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد نمی‌تواند همزمان یک مهاجم درجه یک و یک دروازه‌بان تراز اول بخرد و توان مالی این کار را ندارد؛ به ویژه اینکه مدیران این باشگاه در تلاش هستند با پرداخت 50 میلیون پوند به علاوه بازیکن، میسون مونت را از چلسی بگیرند.

این در شرایطی است که شیاطین سرخ قید خریدن هری کین را هم زده‌اند، آن هم در شرایطی که کین در فهرست خرید اریک تن‌هاخ نفر اول است. تاتنهام برای بازیکنی 100 میلیون پوند می‌خواهد که ماه آینده 30 ساله می‌شود و فقط یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. ضمن این که مذاکره با دنیل لوی، رییس این باشگاه هم کار سخت و پیچیده‌ای است.

تمام این دلایل باعث شده که یونایتد فعلا قید خریدن کین را بزند و سراغ گزینه‌های دیگر برود. به این ترتیب، فعلا خریدن مونت هدف اصلی این باشگاه شده و بعد از نهایی شدن این قرارداد، یونایتد بقیه نقاط زمین را ارزیابی مجدد می‌کند تا اولویت‌هایش برای تقویت تیم را مشخص کند.

1889072

گفته می‌شود یونایتد علاقه‌مند است تا جردن پیکفورد را از اورتون بگیرد اما هنوز تماس رسمی با این باشگاه برقرار نکرده است. البته اگر انتخاب برعهده تن‌هاخ، مربی تیم باشد، آندره اونانا را ترجیح می‌دهد اما دروازه‌بان اینتر حدود 45 میلیون پوند ارزش دارد؛ مگر اینکه اینتر بپذیرد به جای بخشی از رقم این قرارداد، از یونایتد بازیکن بگیرد.

دیدگاه‌ها