کد خبر : 1945272 | 29 خرداد 1402 ساعت 17:32 | 21.7K بازدید | 7 دیدگاه

ژرژ وه‌آ:

مالدینی باید به گواردیولا نگاه کند و ناامید نشود

ژرژ وه‌آ، اسطوره میلان، درباره اخراج پائولو مالدینی از این تیم و درگذشت سیلویو برلوسکونی حرف زد.

مالدینی باید به گواردیولا نگاه کند و ناامید نشود

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم لیبریایی از 1995 تا 2000 پنج سال را در میلان گذراند و با این تیم دو بار قهرمان سری A شد. او پس از بازنشسته شدن از فوتبال در 2003 سراغ سیاست رفت و در 2018 بیست و پنجمین رییس جمهور لیبریا شد.

میلان در این روزها شرایط پرتنشی را تحمل می‌کند. تصمیم جری کاردیناله، رییس باشگاه برای اخراج پائولو مالدینی از سمت مدیر فنی باعث ایجاد تنش شده و خیلی‌ها این اقدام را سرزنش کرده‌اند.

وه‌آ در این باره گفت: «پائولو یک قهرمان است. با او حرف زدم و بهش گفتم: "پائولو، نباید روحیه‌ات را از دست بدهی. کار این شکلی است، در همه کارها باید نتیجه بگیری." میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان متوقف شد و همین دلیل شد که او را رد کنند.

1889090

اما کار او در باشگاه خوب بود و از بین نخواهد رفت. دیدید که چقدر طول کشید گواردیولا با سیتی لیگ قهرمانان را ببرد؟ با این حال گواردیولا خیلی خوب است. زمان می‌برد اما پائولو مهارت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و همچنان مدیر موفقی خواهد بود.»

وه‌آ درباره سیلویو برلوسکونی، رییس سابق میلان که چند روز پیش درگذشت هم حرف زد: «می‌دانید کی همیشه به من اعتقاد داشت؟ سیلویو برلوسکونی. او گفت، من رییس جمهور فوق‌العاده‌ای برای کشورم می‌شوم. از مرگ او خیلی غمگین شدم.  

او برای من هیچوقت فقط رییس میلان یا نخست وزیر ایتالیا نبود. یادم است وقتی از فرانسه به میلان آمدم، در جام برلوسکونی بازی کردم و یک پنالتی از دست دادم. خیلی‌ها شروع به انتقاد از من کردند ولی او گفت: "پیش می‌آید که پنالتی از دست بدهی، مهم نیست. ژرژ با میلان تاریخ‌ساز می‌شود." و من توپ طلا را بردم.»

دیدگاه‌ها