کد خبر : 1945276 | 29 خرداد 1402 ساعت 17:40 | 21.1K بازدید | 8 دیدگاه

عصبانیت چلسی از هاورتز: پای آرسنال در میان است!

بر اساس گزارش‌ها کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، به این باشگاه اطلاع داد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

عصبانیت چلسی از هاورتز: پای آرسنال در میان است!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که آرسنال در روزهای گذشته تلاش‌های زیادی برای به خدمت گرفتن کای هاورتز از چلسی انجام داده، امروز شبکه ESPN اعلام کرد این ستاره آلمانی به باشگاهش چلسی اعلام کرده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. این خبر برای آرسنالی‌ها خوشحال‌کننده خواهد بود.

آرسنال اخیرا پیشنهاد رسمی خود برای به خدمت گرفتن کای هاورتز را به چلسی ارائه داد، اما آبی‌های لندن این پیشنهاد را رد کردند. مدیران آرسنال حالا که هاورتز آب پاکی را روی دست چلسی ریخته با دست بازتری در مذاکرات با این باشگاه شرکت خواهند کرد.

1882282

چلسی پیش از این به آرسنال اعلام کرده که هاورتز را با مبلغی کمتر از 75 میلیون یورو واگذار نخواهد کرد. اما توپچی‌ها حاضر به پرداخت چنین مبلغ بالایی نیستند و سعی دارند با چانه‌زنی این مبلغ را پایین بیاورند. اینکه ستاره آلمانی امروز به چلسی اعلام کرد حاضر به تمدید قراردادش نیست موضع آرسنال را تقویت خواهد کرد.

علاوه بر آرسنال، باشگاه بایرن مونیخ هم به جذب هاورتز علاقه‌مند است. چلسی امیدوار است بایرن هم پیشنهادی رسمی برای این بازیکن ارائه دهد چرا که در این صورت بین آرسنال و بایرن رقابت شکل گرفته و ممکن است رقم نهایی پرداختی توسط آنها افزایش پیدا کند و به رقم مد نظر چلسی نزدیک شود.

1889093

کای هاورتز در حال حاضر از چلسی هفته‌ای 220هزار پوند دستمزد می‌گیرد و شبکه ESPN می‌گوید آرسنال در مذاکرات شخصی خود با این مهاجم آلمانی به او گفته حاضر است همین دستمزد را به او پرداخت کند.

دیدگاه‌ها