کد خبر : 1945323 | 29 خرداد 1402 ساعت 21:54 | 54.4K بازدید | 17 دیدگاه

پایان کار دخیا: یونایتد به دنبال شماره یک جدید

یک روزنامه شهر منچستر مدعی شد منچستریونایتد تلاش برای استخدام یک دروازه‌بان اصلی برای جانشینی داوید دخیا را آغاز کرده است.

پایان کار دخیا: یونایتد به دنبال شماره یک جدید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه منچستر ایونینگ نیوز مدعی شد اریک تن‌هاخ تصمیم نهایی خود درباره پست دروازه‌بانی شیاطین سرخ را گرفته و از مدیران باشگاه خواسته عملیات به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان برای جانشینی داوید دخیا را در اولویت قرار دهند.

قرارداد داوید دخیا با منچستریونایتد در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و او تا این لحظه پای برگه تمدید را امضا نکرده است. مذاکرات یونایتد با دخیا چند ماهی است که ادامه دارد اما حالا به نظر می‌رسد که دخیا با توجه به اینکه تن‌هاخ تصمیم گرفته دروازه‌بان شماره یک جدیدی به خدمت بگیرد دیگر انگیزه‌ای برای تمدید نخواهد داشت.

1877814

البته تن‌هاخ پیش از این هم اشاره کرده بود که ممکن است دخیا را از فصل آینده دروازه‌بان اول تیمش به حساب نیاورد. او در ماه مه در یک مصاحبه گفت: "نمی‌توانم بگویم که دخیا همیشه دروازه‌بان شماره یک من خواهد بود. چرا که در باشگاهی مثل منچستریونایتد همیشه باید در همه پست‌ها رقابت وجود داشته باشد. هیچ تیم بزرگی فقط با 11 بازیکن فیکس نمی‌تواند موفق بشود."

1889170

هواداران منچستریونایتد هم در هفته‌های پایانی فصل اعتراض‌های زیادی به عملکرد داوید دخیا داشته و خواهان جذب دروازه‌بانی جدید بودند. به نظر می‌رسد با تصمیم تن‌هاخ این گروه از هواداران به زودی به خواسته‌شان خواهند رسید.

دیدگاه‌ها