کد خبر : 1945330 | 29 خرداد 1402 ساعت 22:56 | 68.3K بازدید | 42 دیدگاه

اگر بگویند برای قهرمانی رفته‌ایم دروغ گفته‌اند

کنایه سنگین ستاره برزیلی به رونالدو و مسی

لوکاس پاکتا، هافبک 25 ساله تیم ملی برزیل، کاملا صادقانه در مورد نیت فوتبالیست‌ها از حضور در فوتبال عربستان صحبت کرد.

کنایه سنگین ستاره برزیلی به رونالدو و مسی

به گزارش "ورزش سه"، کوچ ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا به لیگ عربستان یکی از سوژه‌های جالب کنفرانس مطبوعاتی تیم ملی برزیل در روز دوشنبه بود. لوکاس پاکتا با صداقت در این مورد صحبت‌هایی انجام داد که شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید.

هافبک تهاجمی وستهم صادقانه اعتراف کرد بازیکنانی که عربستان را برای دوران پایانی فوتبال خود برمی‌گزینند بیشتر از آن که به فکر قهرمانی و نتیجه باشند به این فکر می‌کنند که با آرامش و در بهترین شرایط ممکن به فوتبال خود خاتمه دهند تا در آینده شرایط بهتری داشته باشند.

او گفت: "اگر کسی بگوید که به خاطر قهرمانی‌های بزرگ به عربستان می‌رود دروغ گفته است. مسائل مهم‌تری در انتقال بازیکنان به عربستان دخیل هستند که من فعلا به آن فکر نمی‌کنم و هدفم کسب افتخارات بیشتر در عرصه‌های بزرگتر است."

1889189

پاکتا با اشاره به انتقال رونالدو به النصر و حضور مسی در اینتر میامی تاکید کرد که هدف آنها دیگر کسب عناوین قهرمانی نیست: "بازیکنانی مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که به هر آن چه می‌خواستند رسیده‌اند به دنبال محلی آرام برای پایان دوران حرفه‌ای خود هستند. این دقیقا چیزی است که عرب‌ها در فوتبال می‌خواهند. آنها با جذب چنین بازیکنان بزرگی برای پیشرفت و بیشتر دیده شدن تلاش می‌کنند."

کریستیانو رونالدو اواسط فصل گذشته از منچستریونایتد راهی النصر عربستان شد تا راه را برای انتقال دیگر ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال به این کشور باز کند. انتقال کریم بنزما به الاتحاد دیگر انتقال بزرگی بود که در پایان این فصل انجام شد و به نظر می‌رسد باید منتظر انتقال‌های بسیار بیشتری در ادامه نقل و انتقالات تابستانی نیز باشیم.

دیدگاه‌ها