کد خبر : 1945339 | 29 خرداد 1402 ساعت 23:56 | 38.7K بازدید | 28 دیدگاه

ماوروپانوس گیج‌گاه حریف را با استوک زد

خطای وحشتناک روی گریزمان: همه ترسیدند! (عکس)

خطای بسیار خشن کونستانتینوس ماوروپانوس باعث خونریزی آنتوان گریزمان از ناحیه سر شد.

خطای وحشتناک روی گریزمان: همه ترسیدند! (عکس)

به گزارش ورزش سه، نیمه اول دیدار تیم‌های فرانسه و یونان با تساوی بدون گل به پایان رسید اما شاگردان دیدیه دشان در شروع نیمه دوم خیلی زود موفق به باز کردن دروازه حریف شدند؛ این گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید؛ پنالتی‌ای که بعد از یک خطای بسیار خشن روی آنتوان گریزمان اعلام شد.

متئو لاهوز، داور اسپانیایی بازی، در نیمه اول چند صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه یونان را پنالتی تشخیص نداد تا عتراض فرانسوی را برانگیزد. خطای ترسناک کونستانتینوس ماوروپانوس اما او را مجاب به اعلام ضربه پنالتی برای تیم میزبان کرد.

روی یک ارسال به داخل محوطه جریمه یونان آنتوان گریزمان برای سرزنی به هوا بلند شد اما ماوروپانوس بی‌محابا و بدون کوچکترین احتیاطی با کف استوک خود گیج گاه بازیکن حریف را نشانه رفت و او را به شدت سرنگون کرد.

1889203

گریزمان بعد از این خطا در حالی که از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود روی زمین افتاد. لاهوز بی‌درنگ در سوت خود دمیده و از پزشکان خواست تا برای مداوا وارد زمین شوند. او در همین حین با حالتی کاملا دستپاچه یک کارت زرد هم به بازیکن یونان نشان داد؛ جالب اینجاست که صحنه ترسناک خطا به حدی بود که حتی داور بازی را هم ترساند و کارت زرد در حین بیرون آمدن از جیب او روی زمین افتاد.

1889205

با وجود این خطای خشن و خونریزی از ناحیه سر گریزمان بعد از باندپیچی به بازی برگشت. کیلیان امباپه هم بعد از هدر دادن ضربه اول و تکرار آن، دومی را به گل تبدیل کرد تا فرانسه 1-0 از یونان پیش بیفتد.

ویدئو: 303777

دیدگاه‌ها