کد خبر : 1945399 | 30 خرداد 1402 ساعت 12:48 | 14.1K بازدید | 4 دیدگاه

معاینه کیهانی سرنوشت را مشخص می کند

اخبار نگران کننده درباره ستاره کشتی ایران

کامران قاسمپور که مدتی است در مسابقات روی تشک حاضر نشده، در جریان تمرین دیروز یک آسیب دیدگی جدی مواجه شد.

اخبار نگران کننده درباره ستاره کشتی ایران

به گزارش "ورزش سه"، در دو سال اخیر کامران قاسمپور آنقدر خوب و مطمئن روی تشک حاضر شده که حتی از حسن یزدانی نیز در ضریب اطمینان پیروزی در میادین بین المللی جلوتر زده و همه او را به چشم یک مرد طلایی در کشتی ایران می بینند.
پیروزی های دلچسب کامران برابر جی دن کاکس آمریکایی و زیرگیری های طوفانی او، حتی باعث شد کادرفنی به این فکر باشد که برای المپیک پاریس قاسمپور به یک وزن بالاتر برود و در 97 کیلوگرم شانس خود را بیازماید. 
اما در حالی که کامران قاسمپور به عنوان مرد طلایی مسابقات جهانی 2022 از جام تختی معاف بود، قهرمان این رقابت ها نیز با سن و سال کم خود به تیم ملی جوانان دعوت شد و قید حضور برابر قاسمپور را زد. 
در واقع کامران بدون اینکه به چالش بیفتد، صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شد، اما شاید کمتر کسی تصور می کرد این کشتی گیر آماده در تمرینات تیم ملی با یک بدشانسی بزرگ مواجه شود. 
روز گذشته دوشنبه و در جریان تمرینات تیم ملی کشتی آزاد، قاسمپور در فشار تمرینات دچار تشدید آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران شد و لنگ لنگان تشک کشتی را ترک کرد. اما بعد از اخذ MRI از پای این کشتی گیر خبرها حاکی از پارگی 90 درصدی کشاله ران پای او دارد. 
این خبر بد می تواند به قیمت از دست رفتن مسابقات جهانی 2023 برای کامران قاسمپور تمام شود، اما پیگیری های خبرنگار "ورزش سه" نشان می دهد که تا عصر امروز و بعد از معاینه توسط دکتر کیهانی وضعیت دقیق این کشتی گیر مشخص خواهد شد.
دکتر کیهانی در گفتگوی کوتاه خود با "ورزش سه" اعلام کرد قبل از معاینه نمی تواند نظری بدهد و بعد از آن مشخص خواهد شد که عمل جراحی نیاز است یا از روش های دیگر امکان درمان قاسمپور وجود خواهد داشت. 
به هر حال به نظر می رسد در صورت نیاز به عمل جراحی قاسمپور قطعا به مسابقات جهانی نخواهد رسید و گزینه اول جانشینی او نیز محمدمبین عظیمی جوان خواهد بود که در جام تختی همه را شگفت زده کرد.

دیدگاه‌ها