کد خبر : 1945436 | 30 خرداد 1402 ساعت 13:50 | 24.4K بازدید | 6 دیدگاه

فرزاد حسین‌خانی نمی‌خواهد خانه‌نشین شود

سرمربی فصل گذشته مس کرمان به دنبال این است تا حضور دوباره‌ای روی نیمکت این‌بار با تجربه‌ای جدید را دنبال کند.

فرزاد حسین‌خانی نمی‌خواهد خانه‌نشین شود

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حسین‌خانی که تمام دوران فوتبالی خود را در کرمان تجربه کرده، اکنون تصمیم جدیدی برای آینده فوتبالی خود در دوران مربیگری گرفته است.

حسین‌خانی به عنوان هافبک محبوب کرمانی‌ها که کار را از تیم‌های پایه این تیم استارت زد و در ادامه به کاپیتانی نارنجی‌پوشان رسید، در دوره بازی نیز علی‌رغم پیشنهاداتی که برای خروج از کرمان داشت، پیراهن این تیم را از تن خارج نکرد.

او در ادامه با پایان دوران فوتبالی به عنوان مربی نیز کار را در تیم مس نوین کرمان استارت زد و در اولین تجربه خود با بدشانسی از صعود به لیگ دسته اول ناکام ماند. با این حال در همان فصل نیز او با بهره بردن از بازیکنان بومی و جوان، پشتوانه خوبی را برای مس کرمان به جا گذاشت. در نهایت نیز در دومین تجربه مربیگری خود هدایت مس کرمان را عهده‌دار شد تا به حسرت چند ساله نارنجی‌پوشان برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد.

حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی اما برای او پایان خوبی به همراه نداشت و در هفته پایانی سقوط نصیب مس کرمان شد تا ماموریت او به سرانجام و هدفی که مدنظرش بود نرسد. سقوطی که البته در آن ردپای مشکلات مدیریتی و اختلافاتی که در طول فصل پشت سر گذاشته بودند، پررنگ بود.

اکنون حسین خانی با پایان کارش در مس کرمان و در 42 سالگی تصمیم جدیدی را دنبال می‌کند و قصد خروج از کرمان را دارد. تجربه موفق در مس کرمان در لیگ دسته اول و شناسایی بازیکنان جوان در کنار نمایش موفقی که تیمش از حیث فوتبالی در بیشتر بازی‌های فصل گذشته به جا گذاشته، اکنون باعث شده تا پیشنهاداتی از سوی تیم‌های دسته اولی و همچنین دو تیم لیگ برتر به وی شود.

باید دید فرزاد حسین‌خانی اینبار دل از کرمان خواهد کند و در دوره مربیگری‌اش چالش جدیدی را تجربه خواهد کرد یا همچنان با رویه دوران جوانی، دل در گرو نارنجی‌ها خواهد داشت.

دیدگاه‌ها